woensdag 30 oktober 2019

Kleurenkaartenteam: Oker en olijfgroen.

We zijn al weer toe aan de laatste woensdag van oktober en dat betekent: KKT-dag bij Martina. Sarah mocht de kleurtjes voor deze maand bepalen, en zij koos voor olijfgroen bij het oker van vorige maand. Mooie, warme kleurtjes en ik dacht meteen aan de gave 'Fresh fruit' stempelset van Stampin'Up, maar die bleek ik in juni 2017 hier al gebruikt te hebben toen dezelfde combinatie aan de beurt was. Waarschijnlijk zat het daarom in mijn hoofd.
Dus zocht ik in mijn stapel Flow-magazines naar leuke papiertjes en die vond ik in beide kleurtjes. Vandaar dat er 2 kaartjes zijn ontstaan. De bovenste met een stempel van de Action, deze is van Karin Joan en gaat naar een collega die wel een knuffel kan gebruiken.
Wil je meer creaties zien in deze kleurencombinatie? Kijk dan bij Martina voor alle linkjes, dat ga ik ook doen. Ik ga vandaag aan de slag om mijn kast van de 2e en laatste verflaag te voorzien, zodat alle spulletjes er weer in en op kunnen. Ben de rommel een beetje beu.
Challenge;
The Paper Players - PP465

26 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, Colien! En in tegenstelling tot jou ben ik wel met dezelfde materialen gaan werken ๐Ÿ˜Š
    Leuk idee om in de flows op zoek te gaan!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaartjes ! Ik heb de stap nog niet kunnen zetten om effectief bladen uit mn Flow magazines te scheuren maar vind kaartjes ermee altijd zo leuk !
    Succes met verven en inladen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk is je kaartje geworden.. en inderdaad, ik moest me ook inhouden om niet dezelfde kaart te maken als in 2017 ๐Ÿ˜
    Fijn dat je er deze maand weer bij bent ๐Ÿ‘
    Grtjs Martina

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hele leuke kaarten Colien.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zijn het gave kaartjes geworden, knap dat jullie gelijk bij een kleur aan iets denken wat je hebt of al gemaakt hebt in een ver verleden...
    ik denk allen bij KKT,,, PANIEK WAT NU!!!

    Succes met de laatste loodjes van je (vast schitterend wordende kast)...

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allebei erg mooi, de kleuren zijn niet zo heel makkelijk, maar je hebt er iets gaafs mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes weer Colien! Mooie papiertjes en mooie teksten! Weer helemaal geslaagd! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je vond prachtige papiertjes in je tijdschrift Colien, leuk om die dan te durven gebruiken! Tof met de quotes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten en het Flow papier komt eindelijk van pas. Ik heb in het begin ook altijd moeite om mooi papier te gebruiken of te scheuren in een tijdschrift, maar ach, daar is het toch eigenlijk wel voor hรจ? Succes met schilderen en inruimen,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke papiertjes heb je in het tijdschrift gevonden. De stempels zijn echt gaaf. Mooie kaartjes zijn het geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 prachtige kaartjes Colien..met hele gave stempelteksten...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAt leuk dat je papier uit je Flow magazines gebruikt hebt. In combinatie met deze leuke tekstjes zijn het echt topkaartjes! Succes met de kast!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke papiertjes!! Uit de Flow? Ik moet er toch eens met andere ogen naar kijken dan ;-) Twee leuke kaartjes! Zal heerlijk zijn als je de kast weer in kunt ruimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt echt leuke kaarten gemaakt.
    Ik heb ook flows liggen maar nog niet veel mee gedaan. Je brengt me op ideeen
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel geslaagde kaarten !
    Mooie uitwerking van de schets !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn super tof je kaarten. Ik was in de week ook bezig met gekregen flows, maar dan voor iets anders.
    De opdracht in 2017 was ik helemaal vergeten. Ik ben ook bij mij gaan kijken. Ik vond het toen een hele moeilijke opdracht en dat vond ik nu totaal niet! Grappig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee prachtige kaarten, super mooi designpapier uit de Flow heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gave kaartjes Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. twee hele leuke, speelse kaartjes. mooi gedaan
    fijn dat jij ook inspiratie vind in tijdschriften.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Colien,

    Heb een lange dag achter de rug... Na mijn werk, de lange files en een ziekenhuisbezoek bij mijn schoonmama, nu pas tijd om mijn blogrondje te maken...

    Super toffe kaarten maakte je! Vind vooral de eerste kaart super leuk!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Colien,
    mooi dat je dat weer vond in de Flow. Handig van je. De volgende keer ga ik daar ook eens even in neuzen, want ik heb ook nog het een ander liggen. Twee mooie kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. twee gezellige kaartjes Colien, heel erg leuk gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kaarten. Flow een leuk magazine ne leuke papiertjes altijd. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wonderful cards, Colien! I LOVE the papers that you used...they are adorable! Great color choices! What a perfect take on the sketch! Thank you so much for playing in my challenge this week at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sorry, het is mij gisteren niet gelukt om een rondje te maken maar nu heb ik tijd om even bij jou te kijken.
    Wat een gave set in de KKT kleurtjes.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    ps. je labels van vandaag zijn ook tof!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien