dinsdag 15 oktober 2019

Happy Birthday.

Nog een simpel CAS-kaartje in de herfstsfeer, gewoon: omdat het kan!  :) De papiertjes komen uit verschillende blokjes en ik ben dol op die kleurtjes, het mooie tekstje is van Gummiapan. Gisteren (na een uurtje sporten) een heerlijke dag gehad in de Efteling en toen nog snel dit kaartje gemaakt, voordat ik naar een bijeenkomst ging. Soms gaat dat makkelijk... Nog geen idee wat de plannen voor vandaag zijn, ik wil heel veel, maar ik zie wel waar ik zin in heb. Dat mag wel, vind ik zelf, het is tenslotte vakantie...
Challenges;
CAS on Friday - Masculine card
CAS(E) this Sketch! - CTS343

Sunday Stamps Challenge - SSC215

9 opmerkingen:

  1. Prachtige verjaardagskaart in herfstkleuren! Hele mooie tekst ook! Geniet van je vakantie! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk. Die strookjes papier zijn erg leuk bijelkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi bij elkaar gecombineerd, heerlijk he deze herfstkleuren..
    geniet nog heerlijk van je vakantie.

    liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hoor, herfstvakantie! Lekker van genieten.
    Mooie herfstige kaartjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute, Colien - what a great way to use up some scraps! Wonderful paper choices! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk al die mooie herfstkleuren op je blog! Geniet van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje Colien en wat een goedgevulde dag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart ;O)
    Leuk dat jij meedoet bij CAS on Friday ..

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien