zaterdag 5 oktober 2019

Uiltjes.

Het blogberichtje met de uitdaging van Sarah is een weekje opgeschoven. Eerst waren haar kinderen ziek en afgelopen week lag ze zelf een aantal dagen in bed. Hopelijk zijn ze snel weer opgeknapt!
Voor vandaag een kaartje met de nieuwe uilen-malletjes van Marianne Design. Wat zijn ze schattig! Gisteravond een leuke sketch opgezocht en de uiltjes gestanst in kleurtjes van de Color Throwdown. In de kaartenbak op school = werk zijn de verjaardagskaartjes behoorlijk uitgedund, dus deze mag er maandag in. Rolf gaat volgende week weer inschrijven voor Alpe d'HuZes, met de verkoop van kaartjes kan ik een bijdrage leveren aan het sponsorbedrag....
CAS FAVORITE BADGE 
Ik zie net dat ik met mijn schildpad-kaartje in de top 3 sta bij CAS on Friday, leuk! 
En ik ben winnaar bij de Egel met mijn card in a box, geweldig!
Straks gaan Nelly en ik Daniëlle ophalen voor een verrassingsworkshop voor haar verjaardag. Nelly en ik hebben er zin in en ik weet zeker dat Daan het ook leuk gaat vinden. Daarover ongetwijfeld morgen meer....
Challenges;
Color Throwdown - ctd563

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je boxkaart bij de Egel Colien! En ook deze is weer super!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo vrolijk deze uiltjes!
    Het is wat hier! Gisterenmiddag brak het ziek zijn pas echt goed door met goed wat koorts. Er zit niets anders op dan veel rusten.
    En volgende zaterdag moet de uitdaging doorgaan. Ik doe mijn best! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart met de uitltjes , zo grappig !!
    Proficiat met je winnende kaartjes Colien , geniet ervan
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uiltjes, heel mooi kaartje geworden Colien! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart met deze lieve uiltjes. Mooie uitwerking van de sketch.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart in leuke kleurtjes en de uiltjes zijn zeker tof! Ik heb net je kaartjes van de afgelopen dagen zitten bekijken, allemaal erg leuk! Waar haal je de tijd vandaan, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje ! helemaal leuk zijn deze uiltjes ! heb ze laten hangen vorig weekend, euh... ik denk dat ik er nog een keertje over zal nadenken om ze toch in huis te pakken... =)
    succes met de verkoop
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable owls with fun fall colors! Thank you for playing this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SOOO cute! Thanks so much for joining us this week at the Color Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These owls are adorable! Fabulous card! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien