zaterdag 26 oktober 2019

Sarah daagt Colien uit #5.

Het is de laatste zaterdag van de maand en vandaag zijn Sarah en ik er weer met uitdaging. Dat wil zeggen: Sarah daagt mij uit met het gebruiken van afdrukjes die ze me lang geleden eens opstuurde. 
Dit keer was de opdracht: Maak iets met de Happy Harvest stempeltjes van Lawn Fawn, kleur die in met stiften en gebruik ook het boomschors papier van Marianne Design. Verder wil Sarah dat er geel en oranje papier (effen of design, dat maakt niet uit) verwerkt wordt én wil ze cirkels zien.
Een uitgebreide opdracht, maar ik geloof dat ik erin ben geslaagd om alle facetten in deze vouwkaart te verwerken ;) Het is een superleuke stempelset met schattige afbeeldingen.
Het model is van Be Challenged (op Facebook) en ik maakte het kaartje voor Dianthe die a.s. maandag jarig is. Haar leeftijd ook nog op de kaart verwerkt en hopelijk valt het vandaag in Weert in de bus, want op maandag bezorgd de post niet en het zou zonde zijn als de envelop te laat komt. Ik wacht af...
Natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat Sarah heeft gemaakt, dus ik ga zo eens neuzen. Kijken jullie ook even op haar blog? En komen jullie dan morgen weer hier langs? Dan start de nieuwe uitdaging bij Knutsels en Kadootjes, dus als je benieuwd bent....
Challenges;
Be Challenged - Patroon oktober
Hobby Vision - Herfst
Cupcake Inspiration Challenge - Fall


9 opmerkingen:

  1. Wauw! Colien, je hebt me overtroffen! Alles past perfect bij elkaar. Het pakje van de vogelverschrikker vind ik zo leuk gedaan. Het cirkel label is ook heel tof! Helemaal weg van je creatie! Heel orgineel!
    Op naar de volgende ( voorlopig laatste ) uitdaging . Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart!!
    Geweldig modelletje, en dan die schat van een vogelverschrikker....

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was zeker een moeilijk opdracht maar je bent er weer super goed in geslaagd! Wat een leuk kaartje en wat leuk dat jullie elkaar uitdagen. Ga ook even bij Sarah kijken wat die dan gemaakt heeft! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knap gedaan, hele leuke uitvoering van de opdracht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gedaan! Daar zal de jarige maandag vast blij mee zijn!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sarah heeft het je niet makkelijk gemaakt! maar wat een gave kaart heb je voor Dianthe gemaakt! Enig voor een herfstkindje. Mooie stans, die ronde!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!
    Mooi hoor.
    De vorm is alleen al zo verrassend, de kaart heeft veel details en is erg lief.
    Niet TE druk, maar wel helemaal AF.
    Geslaagd en ik hoop voor je dat het op zaterdag bezorgd is, zou mooi zijn als ze het op haar verjaardag kan open maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jhee dat is nog eens een uitdaging! Maar je hebt het fantastisch gefikst! Ik vind je kaart prachtig!! Ga snel ook even bij Sarah kijken, ben benieuwd hoe zij deze lange lijst van criteria verwerkt heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is just so cute! So glad you shared your talents with us at Cupcake Inspirations!
    Hugs,
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien