vrijdag 18 oktober 2019

Vuurvliegjes in de lift.

Bij de Lift Challenge is er weer een leuke uitdaging: De bedoeling is om een kaartje van Laura Basen te liften en daarbij de uitgesneden gedeelten in te vullen met stempels en het bovenste gedeelte te verhogen. Dit is het te liften kaartje:
Ik heb voor mijn kaartje de 'Little fireflies' stempelset van Lawn Fawn gebruikt. De stempeltjes en dies zaten in een IDEE&post pakket, net als het geruite papiertje. 
Ik heb de vuurvliegjes ingekleurd met neon-stiften en de vleugeltjes met simpel kleurpotlood. De dieptewerking geeft een leuk effect. Vorige keer was ik te laat voor de lift, nu doe ik op de valreep mee met deze challenge.
Gisteren was een heerlijk dagje in de Beekse Bergen, we hadden mooi weer. Vandaag gaat Rolf mountainbiken en ga ik naar Tilburg, naar Paperpassion. Kijk er al een tijdje naar uit, vind het zo'n toffe beurs. Wie oh wie kom ik er tegen vandaag?
Challenge:
Lift Challenge - #143

7 opmerkingen:

  1. Deze is tof! Leuk bedacht! De tekst, het ruitjes papier alles past en tof dat je met fluo kleurde!
    Veel plezier vandaag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mij! Ik ga zo ook naar Paper Passion, lekker op de fiets.
    Superleuk kaartje, leuk met al die materialen van iDEE&post...ligt hier ook nog.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuke kaart Colien! Prachtig in lime! Veel plezier bij Paperpassion! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! Super leuk die vliegjes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf die schattige vuurvliegjes, lief kaartje! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Colien, erg leuk dat jij zo trouw meedoet!
    Heel veel plezier vandaag, ik ben er nog nooit geweest, wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé Colien. Jij ook lekker vakantie. Wij ook! Sterker nog, wij vliegen vanavond richting zon. je snapt hoe blij ik ben, wat een weer!
    Je lift is leuk. Tof met de vuurvliegjes.
    Paperpassion is mij net iets te ver weg en vaak als ik dan op zo'n beurs ben, valt het me toch weer tegen....dus ik ga niet zo vaak meer. Jij veel plezier en dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. E wat een ontzettende gave kaart is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien