zaterdag 19 oktober 2019

Trick or treat.

Vandaag een jarige leerling in de klas: Kevin mag vandaag feest vieren. Omdat het herfstvakantie is, ging dit kaartje gisteren op de bus. Het is een Halloweenkaartje geworden, ik hoop dat hij het leuk vindt. De juf in ieder geval wel, haha. Ik houd van het thema en het was een goede reden om 'oude' papiertjes en nieuwe malletjes te gebruiken. 
De muis houdt een button vast, die kwam ik ook nog tegen in mijn voorraadje Halloween spulletjes.


Paperpassion was leuk gisteren, ik geniet van de toffe maaksels, de gezellige sfeer en de diversiteit in het aanbod. Ik heb niet zoveel gekocht, dat had ik laatst al gedaan bij De Egel en Doe@ding. Bovendien vroegen al wat mensen naar mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag volgende maand, dus heb ik wel wat dingen genoteerd die nu op mijn (digitale) lijstje staan. Na de beurs ben ik ook nog even doorgereden naar het inkoopcentrum voor de bloemlessen op school. Dat is ook in Tilburg, dus kon in één moeite door. 
Challenges;
Dutch Card Lovers - Kleurenpalet

Creaties Suzan (op Facebook) - Herfst of Halloween
De Egel - Sketch met thema "letter M"


11 opmerkingen:

  1. Dat is nooit echt en griezelig feestelijk kaartje😉.
    De kleurencombinatie (Halloween) vind ik altijd zo mooi.
    Wat een goed idee om een digitaal verjaardaglijstje samen te stellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave verjaardagskaart, Colien. Leuk om je gisteren even te zien!
    Ik heb ook niet zo veel gekocht, er moet eerst wat ruimte komen in de kast 😳
    Maar wel heerlijk geworkshopt en gezellig gekletst met mijn vriendin. Heerlijk dagje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje met deze kleuren. Ben niet zo van Halloween maar de kleurtjes vind ik altijd wel gezellig! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke Halloween kaart. :) Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg leuk! Die grote muts is ook gaaf. Mooie kleuren zijn het bij elkaar.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf is je kaart, erg leuk hoe jet kleurenpalet hebt verwekt! Fijn dat je meedoet met DCL, Colien, dnak je wel.
    Las al dat Paperpassion zo geslaagd was, zo te horen zit jij alweer goed in de nieuwe spullen en komt er nog meer aan voor je verjaardag leuk! Lekker hoor!
    En handig dat je kon combineren met het inkoopcentrum!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf Halloween kaartje voor Kevin. Zeker weten dat hij dat leuk vind. Ik wilde eigenlijk ook niet teveel kopen op PaperPassion maar dat is dus niet gelukt...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel erg gaaf kaartje wederom Colien heel erg mooi gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een SU-per leuk kaartje Colien! Op deze manier houd ik wel van Halloween ;) Leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Halloween kaart! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien