donderdag 17 oktober 2019

Week #42 van 52 Weeks to Christmas.

Zoals ik vorige week al schreef, heb ik een gaaf kerst-papierblok gekocht bij de Action. Vooral de kleurtjes en motiefjes spreken me erg aan. Vorige week zag je al mooie teksten, dit keer heb ik wat afbeeldingen uitgeknipt en op mijn kaartjes.
En dat zijn er deze week maar liefst drie geworden. Ik had een leuke sketch opgezocht en de met de plaatjes uit de knipvellen van Don & Daisy was het snel gepiept. De tekstjes zijn van Marianne Design, de splitpennen van de Action en het Kruidvat.
Deze kaart is door de tekst meer een nieuwjaars-kaartje geworden, al is het achtergrondpapiertje toch wel echt kerst. Hoe dan ook: ik ben blij met dit trio.
Doen jullie mee met het jaarrond maken van kaartjes? Het duurt nu niet heel lang meer voordat het kerst is, dus ik zou zeggen: ga aan de slag ;)
Op het 52 Weeks to Christmas zie je wat voorbeelden van het DT of kijk links in mijn sitebar, daar vind je nog meer DT-leden....
Rolf en ik hebben genoten van de high tea gisteren, 's avonds zijn we ook nog uit eten geweest, het kon niet op, haha. Ik had wel een flinke ronde gemaakt met de honden en in Den Bosch moest de stappenteller ook zijn best doen, dus voldoende beweging gehad tussendoor. Vandaag waarschijnlijk weer, want we gaan naar de Beekse Bergen...
Challenges;
Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option include a stocking
Merry Little Monday Challenge - Anything goes
Sweet Sketch Wednesday - October sketch

20 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartenserie Colien! Heel mooi, vind vooral de schaatsende dame heel erg leuk! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaartenreeks in deze hippe kleuren.
    Geniet van je vakantiedagen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaarten !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, deze serie kaartjes. Het is geweldig papier, ik hou ook van deze kleuren en motieven, maar ik moet eerst eens (flink) wat kerstpapier opmaken... het loopt een klein beetje de spuitgaten uit :-)
    Veel plezier in de Beekse Bergen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Colien heeft weer een hele leuke serie om te laten zien, blijf het knap vinden, maar wel heel handig.
    Veel plezier vandaag.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat prachtige kaartjes, zo vrolijk, en super versierd ! Geniet van je uitstapjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zeker mooi papier en echt jou ding vind ik! Super leuke kaartjes heb je ervan gemaakt en dan nog wel drie! Je maakt veel kaartjes hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Leuke vrolijke kerstkaarten Colien.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuk deze kerstkaarten en inderdaad heel gezellig papier.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten heb je met deze mooie snoesjes gemaakt Colien. Ik blijf ze leuk vinden. Deze schets is er erg leuk voor. De kaarten zijn alle drie erg leuk . De materialen leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstserie heb je gemaakt Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi trio! De snoesjes passen mooi bij het papier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij heb ik deze blok ook van de Action gekocht, de kleuren spraken mij ook heel erg aan..dus ook in mijn winkelmandje beland. Jouw kaartjes zijn hele vrolijke gezellige kerstkaartjes geworden Colien. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk papier!
    Als ik de Action passeer ga ik zeker kijken. Alhoewel er hier in België altijd veel minder de vinden is dan in Nederland.
    Mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke schets Colien en je hebt er een leuke reeks mee gemaakt. Ik heb ook nog verschillende vellen met die plaatjes dus vind het een tof idee !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Three great cards. Thank you for joining in at CHNC Anything Christmas Challenge with optional twist of Include A Stocking.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Colien you have been busy, I'm lovely all the cards you made using my sketch. Really lovely work with your wonderful images and added embellishments. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. These cards are so cute! love the layout you used and the coloring is beautiful! Thanks for joining as at MLC challenge blog.

    Monica- DT
    https://monicascraftcorner.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a wonderful trio of holiday cards. Love them all.. The colors and the details make them extra special. Love your take on our sketch this month. Thanks for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2. AJ DT SSW2

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien