dinsdag 8 oktober 2019

Welkom Famke.

Anderhalve week geleden was een verdrietige dag voor Ellen, mijn schoonmoeder. Na 15 jaar moest ze haar hondje in laten slapen. Even overwoog ze geen hond meer te nemen, maar ja, zonder huisdier is het zo stil en een parkiet neem je niet lekker op schoot. Toen wilde ze een kat, maar ze is ook niet echt een kattenmens. Daarna bedacht ze dat ze misschien een hond uit het asiel wilde, omdat ze zich te oud voelde voor een pup, maar ze twijfelde toch...dus ging ze samen met Rolf op zoek naar een andere hond. Een ruwharige teckel leek haar leuk, maar ze is ook dol op onze Suus en Briep, vooral het soort hond...
Dus kwamen ze uit bij een Heidewachtel-pup in het oosten van Brabant. Afgelopen zaterdag gingen Ellen en Rolf het dametje ophalen, een prachtig beestje van 10 weken oud. Een lief, nieuwsgierig en leergierig hondje.Ellen is superblij met haar nieuwe huisgenootje Famke en het is ook echt een schatje! Zondag gingen we op 'kraamvisite' en maakte ik een kaartje bij een leuk speelgoedje. 
Challenge;
Inspire Create Challenge - #053

10 opmerkingen:

  1. Ooooooh, smelt, wat een schatješŸ˜.
    Lief om een kaartje te maken.
    Wij kregen vorig jaar september ook een pup in huis, ik vertelde daarover op mijn blog en kreeg ook kraampost voor Lila.... terwijl ze niet eens van onze is, maar van onze oudste.
    Uit ervaring weet ik dat het heel leuk is om post te krijgen als je een pup in huis neemt.
    Jij maakte de kaart ook nog eens persoonlijk, gelijk aan Famke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal ze lief vinden je kaart en Famke zal met liefde omringd worden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje, dan ben je zo over gehaald als ze je zo aankijken met van die lieve puppy-ogen :) Je hebt een heel leuk en persoonlijk kaartje gemaakt, super!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah gos, wat een schatje! Je hebt er een prachtig bijpassend kaartje bij gemaakt! Ze lijken sprekend op elkaar! Afscheid nemen is altijd zo moeilijk, extra leuk om kraamvisite te ontvangen voor het nieuwe huisgenootje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie welkomstkaart voor Famke. Ik hoop dat je schoonmoeder veel plezier met haar zal beleven.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk nou, een mini-versie van Suus en Briep! Wat leuk. Kan me voorstellen dat Ellen helemaal happy is met haar Famke. En natuurlijk ook met jouw mooie kaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje, die Famke! Leuk kaartje maakte je voor je schoonmoeder.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk dat je schoonmoeder toch gekozen heeft voor een pup! En wat een schatje is Famke.
    Je kaartje is ook heel erg gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een knappert is Famke! Ik zag je kaart al op insta, ook dat is een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien