zondag 27 oktober 2019

Quote als blikvanger bij Knutsels en Kadootjes.

Op het Knutsels en Kadootjes blog gaat een nieuwe challenge van start. De komende maand willen we graag een tekst als blikvanger zien op je kaart. Op mijn voorbeeldkaartje heb ik er eentje gestempeld: deze is van Studio Light. 
Kijk ook eens op het K&K blog voor de leuke voorbeelden van mijn DT-maatjes. Je kunt meedoen t/m vrijdag 22 november.
Challenges;
Try Stampin on Tuesday - Challenge 430
De Egel - Aubergine, taupe en grijs


10 opmerkingen:

  1. Super mooi! En weer zo tof op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren spatten van mijn scherm!!
    Mooi en leuk voorbeeld.
    Ik ga zeker meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje en de tekst is zeker waar! Lekker kleurig kaartje ook! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge en top voorbeeldkaartje weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love all the shades of purple, Colien! It's one of my favorite colors. Thank you for sharing your card with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great sentiment, Colien, and I LOVE all the purples! You've gotten some great textures, too - so fun! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk voorbeeldkaartje heb je gemaakt voor de nieuwe challenge, super!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart! Had hem al gezien... Dank je wel voor het meedoen bij onze kleurenchallenge van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart! Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien