maandag 14 september 2020

Baby Boy.

 

Ruim een week geleden liet Ellen weten dat haar kleinzoon Bas is geboren. Dit kaartje maakte ik voor haar en Joost om ze te feliciteren als kersverse oma en opa. Eline's lieve schaapje mag in de hoofdrol, de papiertjes zijn van de Action.

Op naar een nieuwe werkweek, het is fijn dat alle leerlingen gewoon naar school kunnen, maar de hele dag praten met mondkapje op (zo in het begin van het schooljaar moet je nog veel uitleggen, zeker bij de eerstejaars) is toch wel vermoeiend. Zeker met de temperaturen die ze deze dagen aangeven. Maar goed, we gaan het zien.... 

Challenge;

CAS Colours & Sketches - #387

8 opmerkingen:

  1. Lief kaartje!
    Heb met je te dóen, 2x mee in de bus gezeten en beslagen bril dus laat staan hoe het een hele - warme - dag is..sterkte!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Colien! Erg mooi het wollige schaapje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje dit kaartje voor Ellen en haar man!
    Lijkt me inderdaad zo geen pretje, dat mondkapje. Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat leuk! Had ik nog niet bij haar gelezen.. Je kaart voor de opa en oma is enig! Niet te veel tierelantijnen, houdt Ellen ook niet van...precies goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie CAS kaart!
    Wat leuk, ik volg Ellen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral het adem halen met een mondkapje op is soms heel benauwd, vond ik

      Verwijderen
  6. Hier is oma Ellen. Even vertellen hoe trots ze is op kleinzoon Bas én hij blij met het kaartje dat ze (samen met opa Joost ;-)) van jou heeft gekregen. Het staat te pronken bij ons op de kast. Dat schaapje... zo lief! Dankjewel xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien