zaterdag 26 september 2020

Colien daagt Sarah uit #9.

 

Ondanks dat het inmiddels buiten nu herfstig weer is geworden, zijn Sarah en ik er vandaag met (een) strandkaartje(s). Iets verlaat, maar daarom niet minder leuk, want ik daagde Sarah uit om aan de slag te gaan met dit pakketje:

De schildpadjes van Marianne Design, ontworpen door Eline, met de leuke strand accessoires. Samen met leuke, vrolijke papiertjes van de Action moest dat zeker lukken.

Ik koos voor Eline's achtergrond-plaatjes, waardoor het er nog meer zomers uitziet. Ook vond ik nog een leuke schildpad-bedel, die zie je op het eerste kaartje. 



De achtergrondjes zijn langwerpig, dus van beide hield ik een stukje over, omdat ik vierkante kaartjes maakte. Van de restjes maakte ik deze 2 labels, handig voor de voorraad. Ik ben heel nieuwsgierig wat Sarah ervan gemaakt heeft, dus ik ga zo een kijkje nemen. Jij ook?

Goed weekend, allemaal! 



8 opmerkingen:

  1. Schattig!!!
    Ik ben al bij Sarah geweest, zo leuk om te zien, jij maakte hele andere kaartjes. En 2 labels, toe maar!!
    Juist fijn om even bij jullie op het blog te komen, kunnen we het zomerse gevoel nog even vast houden 😉
    Jij ook fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even lekker nagenieten van de zomerse sfeer, leuke kaarten en labels 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel het strandweer dan nu echt voorbij lijkt te zijn vind ik je strandkaartjes met deze leuke schildpadjes echt heel erg leuk! Nog even nagenieten.. ;-) Ik ga snel ook bij Sarah kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie zomerse kaartjes. Leuk om van de restjes nog labeltjes te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg leuk uit allemaal Colien....zo is de zomer nog dicht bij ons!
    Ik ga ook nog even bij Sarah kijken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. even opvrolijken, na de zware storm en overal takken van de bomen zijn deze kaartjes extra welkom

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes met het strandthema! De achtergrondjes doen het er perfect bij. Ook de labels zijn gaaf. Ik ga nu naar Sarah, ik loop een beetje achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Colien, gisteren voor het voorlezen al komen piepen, maar reageren schoot erover en de rest van de dag verliep druk.
    Heel tof met het strandpapier er achter. Ze zijn op en top zomers!
    Ook de labels zijn heel leuk.
    Bedankt voor de opdracht en het geduld.
    Een zomers kaartje zetten op een echte herfstdag heeft ook wel iets! 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien