woensdag 30 september 2020

Kleurenkaartenteam: Donker zalmroze met turquoise.

De laatste woensdag van september en ook vandaag doe ik mee met het Kleurenkaartenteam van Martina. Het blijft een leuk initiatief en deze keer bepaalde Caroline dat er turquoise kwam bij het donker zalmroze van vorige maand. Mijn bijdrage werd een kaartje met de nieuwe craftable-mal 'kaart-display' van Marianne design. Ik combineerde het met de envelopjes, cyclaam-blaadjes en tekstjes van byMarleen.  Excuses voor de groene blaadjes, verder heb ik me aan de kleurencombinatie gehouden, dus hopelijk zien jullie het door de vingers.

De tekstjes en het blaadje op het lijstje zijn van Karin Joan uit de Blooming-serie van StudioLight.

Benieuwd naar de overige creaties in deze kleurtjes? Ik wel, dus ik ga in de loop van de dag eens langs op het blog van Martina, want daar staan alle linkjes naar de deelnemers.

22 opmerkingen:

  1. Hey Colien,

    Wat een leuke kaart maakte je deze maand. Ik zag de snijmal al in de catalogus van Marianne en vond hem meteen leuk. Fijn om er hier een kaartje van te zien...
    En die groene blaadjes, die horen er gewoon bij, we zien ze wel door de vingers...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Prima kleurcombinatie als ik het zo zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Colien! Heel mooi de achtergrond met het frame! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart maakte je met de gevraagde kleuren het raamwerk stans vind ik top. Soms wilt het niet lukken met foto`s nemen dit keer had ik er ook problemen mee.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een super leuk kaartje Colien...leuk zo met die achtergrondstans ..lijkt op een modern prikbord...en met mooie accentjes gevuld...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met al die hebbedingetjes aan
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Colien!! Pas later zag ik dat je rek niet zwart was maar ook in de goede kleur. Leuk!! Super mooi geheel!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart! Ik had de snijmal nog niet gezien, maar je maakte er een mooie kaart mee. En licht is een dingetje met kaarten fotograferen. maar de bedoeling is duidelijk en daar gaat het om. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf kaartje Colien!
    het inderdaad een dingetje om binnen te fotograferen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo een rek heeft mijn zoon ook op zijn kamer. Grappig dat daar nu ook een stansje van is, daar kun je alle kanten mee op. Heel leuk fris en modern kaartje! En dat groen, daar hoor je mij niet over natuurlijk! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaart Colien! en de groene blaadjes vergeef ik je hoor :-) Ik kom zelf ook wel eens in de verleiding.
    Het is een mooi geheel.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dat rekje leuk Colien, daar kan je van alles aan hangen, mooie kaart heb je gemaakt voor het KKT. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat tof. Met deze mal kan je veel kanten uit. Leuk alles wat er aan hangt. 1 kaart maakte ik al met mijn nieuwe spullen. Heerlijk, meestal blijft het weken liggen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je rekje is heel leuk aangekleed, gaaf kkt kaartje is het geworden, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Colien, je werkje is Supermooi en fijne accentjes.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leukerd!! Je hebt het rekje erg leuk aangekleed. Deze stans stond nog op mijn twijfellijstje maar gaat nu door naar mijn wensenlijstje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Colien, ik heb even door mijn vingers gekeken en zag geen groen,:-) leuk kaartje met dit plantenrek

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou vooruit dan maar. Voor deze keer zien we het door de vingers ;-)
    Je kaart is echt tof! Jeroen en Annebeth hebben zo'n rek in hun gang hangen! Ik wist niet dat er een stans van was.

    Ik reageer even met mijn andere Google-account, want blijkbaar weet de computer met dat account dat ik geen robot ben. En dat blogt een stuk prettiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hahaha, had je al gespot op instagram, was benieuwd naar de rest van de kaart
    helemaal leuk is ze geworden, de mal op de achtergrond komt op mijn verlanglijstje
    fijn dat je er deze maand (weer) bent !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Al meteen de nieuwste mal, ik vind het echt een toffe jeugdige kaart geworden !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dit een leuke mal zeg, daar kun je veel leuke dingen mee..... je kaartje is super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien