zaterdag 5 september 2020

Molletje in de lift.

 

Je hebt em vast al voorbij zien komen: Elines's molletje. Wat is ie leuk!! Ik kreeg em vorige week zaterdag al binnen, maar was de hele week druk met allerlei andere kaartjes. Tot eergisteren, toen stanste ik er alvast 4 uit, zodat ik aan de slag kon. Ik koos er het Autumn Wispers papierblok (nieuw van Marianne Design) bij, want ik ben dol op die warme herfstkleurtjes!


En eigenlijk had ik meteen al het idee om er eentje te verwerken op een vouwkaartje, een zogenaamde 'easel', wat op dit moment de lopende uitdaging is bij de Lift Challenge. En dan ook nog eentje met een frame. Dat geeft een leuk effect, hartstikke grappig zo'n doorkijkje!


Ik maakte het kaartje voor mijn collega Magda, zij was gisteren jarig. Ze vind het leuk om (zelfgemaakte) kaartjes te krijgen en bewaard ze in haar kantoortje. Dit keer hoeft ie niet op het prikbord, maar kan het kaartje op het plankje boven haar bureau.


Challenges;

Paper Craft Challenges - #61 animals

Always fun Challenges - #178 Cute critters

Lift Challenge - #151

Creaties Suzan - herfstkaart

14 opmerkingen:

  1. Heey Colien,

    dat is een gave kaart geworden met dat grappige molletje!!!

    groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Dit is zo leuk! Dat molletje is een orgineel! Dat papier is prachtig!
    Dat doorkijkje is subliem! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt superleuk deze mooie kaart in herfsttonen en met dit schattige molletje! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat molletje is zo ontzettend leuk en mooi in combinatie met dat mooie papier. Superleuk doorkijkje heb je gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die mol is blij even buiten te zijn :-)
    vrolijk kaartje Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yep, ik ben ook fan van molletje en hij doet me denken aan een serie die in mijn jonge jaren op tv was waar ik naar keek. Op facebook heb ik stansjes van mollemans besteld want ik vind al die stansjes superleuk maar ik vind het altijd zo'n gedoe om alles uit te stansen en in elkaar te zetten!
    Het kaartje zal vast goed zijn ontvangen door je collega want 't is een hele mooie.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd zeg Colien. Het molletje is erg leuk en je model is erg mooi.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
    Lieve groetjes, Wilma Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superlift! Dat molletje is ook erg leuk. Ik denk dat ik hem op mijn verlanglijstje zet..Het wordt nog moeilijk bedenken wat ik voor de lift ga maken...Maar wel tijd genoeg, dus dat moet gaan lukken..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had het molletje nog niet gezien.
    Wat een schatje.
    Hij doet het leuk in het doorkijkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It´s great! I think I have to try this technique too! Thanks for joining us at Papercraft Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zag je kaart al op IG, maar natuurlijk hier ook nog even langs. Het molletje zag ik. Het is een schatje en doet me heel erg denken aan het molletje van Clearly Besotted.
    Doordat je de achtergrond donker hebt gemaakt krijg je een super mooi effect alsof ie echt boven de grond komt. Heel mooi gedaan en volgens mij helemaal jouw kleurtjes. Mooi!
    Dank je wel weer voor je inzending bij de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave liftkaart Colien! Dat molletje is schattig zeg....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh my goodness this card is just toooooo cute. I love the dies to create this cute scene. The circle is perfect to have this cute little gopher coming out of and making it an easel card. I love this card so much. Thanks for sharing over at Always Fun challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien