maandag 28 september 2020

Troostkaartjes in de lift.

 

Bij de Lift Challenge vragen ze om een kaartje met zwarte silhouetten tegen een gekleurde strook met inkt, waterverf of wateroplosbare krijtjes op een witte basis. Ik ging aan de slag met Distress oxides en maakte een viertal troostkaartjes. 

Ik koos voor elk kaartje een andere kleurencombinatie. Op de foto's plaatste ik de doosjes erbij, zodat je ziet welke kleurtjes het zijn. 


De stempeltjes met afbeeldingen kocht ik al een tijd geleden bij de Action. Ik vind ze wel passend bij dit soort kaartjes.

De tekstjes (en pluizenbol op dit kaartje) zijn van Bella Lulu. Ik gebruik ze heel veel, zo'n mooie, stijlvolle set.

Op naar een nieuwe (werk)week. Ik ga zo starten met mijn mentorklas en zal de komende tijd wat extra uurtjes aanwezig zijn en obsereveren, want de groepsdynamiek is heftig op dit moment. Hopelijk kunnen we (ik krijg hulp vanuit het zorgteam en mijn collega's) de sfeer snel verbeteren.

Challenge;

Lift Challenge - #152





14 opmerkingen:

  1. ze zijn schitterend Colien.....
    succes weer van de week.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaarten, die geven vast en zeker troost.
    Succes op school met de uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren en stempels!
    Succes (én sterkte?)!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaartjes!! Je hoop dat je ze niet nodig hebt maar als het nodig is heb je echt wat mooi om te versturen.
    Succes met je mentorklas. Je verwoord het zo mooi maar het zal er soms best pittig aan toe gaan.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig.
    Ja, die middelbare kinderen hebben het vaak al moeilijk genoeg met zichzelf en dan deze rare tijd erbij, ze hebben het niet makkelijk, merk ik hier thuis ook. Voor ons opvoeders rust een grote taak om alles in goede banen te leiden. Succes. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige serie voor onze Liftchallenge, Colien! Fijn dat je weer meedoet, dank je wel. Succes met de groep, pubers lesgeven lijkt me best moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige troostkaartjes, deze techniek leent zich hier perfect voor. Succes met je mentorklas, hoop dat je een beetje rust kunt creëren, dat scheel weer veel voor de rest van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige troostkaartjes Colien. Succes met mentorklas.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh wat ontzettend mooi Colien.
    Ben helemaal weg van het eerste kaartje, die kleurtjes, waanzinnig mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartjes zijn stuk voor stuk geweldig! Daar zit vast een winnaar bij. Je hebt heel mooie kleurcombinaties gekozen.
    En klinkt heftig van je mentorklas. Is vaak wel he, na een aantal weken dat een groep zich gaat vormen, heb het ook meegemaakt. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn prachtige condoleancekaartjes Colien ...zo mooi die gekleurde repen gemaakt met je oxide inktjes...en daar mooi op gestempeld...Ik heb er voor woensdag soortgelijke kaartjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaartjes Colien ! Perfecte techniek voor dit soort kaartjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien