woensdag 2 september 2020

Gelliplate knutseldate.

 

Afgelopen zaterdag kwam Els weer eens langs voor een fröbelmiddag. Het was al een tijdje geleden, want de oorspronkelijke afspraak stond gepland op een heel warme dag. Toen hebben we em even verzet en gingen we ietsje later aan de slag met de Gelliplate.
Els vond het hartstikke geweldig om lekker te kliederen met acrylverf, stencils en inkt. Ze had een flinke voorraad papiertjes gemaakt en was er helemaal mee in haar nopjes.
Terwijl Els lekker bezig was met de plate, maakte ik wat kaartjes van de achtergrondjes die ik klaar had.  Met de felle kleurtjes, de leuke jungle-dieren-stempeltjes van de Action en de toffe tekststempels van Marianne Design werden het vrolijke kaartjes.
Het werd uiteindelijk een serie van 5 voor 2 jarigen, een bedankje, een kaartje om iemand even op te vrolijken en iemand te verrassen.
Ik maakte ze zondagochtend af en daarna gingen ze op de bus. Van een aantal heb ik al gehoord dat ze zijn ontvangen, dus kan ik ze wel aan jullie laten zien.

Vanmiddag eindelijk weer een kinderfilmmiddag op de eerste woensdag van de maand. Door de Corona-perikelen was het in maart de laatste keer dat we dit mochten organiseren. Vandaag staat de film 'Trouble' op het programma, ik ben benieuwd of het druk wordt en of het allemaal gaat lukken volgens de richtlijnen...
Challenge;
De Egel - Geen designpapier
Creative Sketchy Girls - Vlinders (3e kaart)

8 opmerkingen:

  1. Prachtige, vrolijke kaartjes Colien! Veel plezier bij Trouble, onze kinderen zijn in de vakantie naar de bios geweest en dat was allemaal prima geregeld, helemaal niet druk. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave achtergrondjes moet mijn gelpress ook vaker tevoor schijn halen..groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, deze spatten van mijn scherm.
    Wat zijn ze gaaf zeg.
    Die stempels van de action zoek ik ook, maar ik heb ze nog steeds niet gevonden, jammet genoeg.
    En, hoe was de film middag?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superkaarten zeg! Geweldig om dit met felle kleuren af te maken, ik hou ervan. Dank je wel voor nogmaals je deelname aan de uitdaging van de Egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful card, thanks for joining us at the Creative Sketchy Girls.
    Hugs Ilonka DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn super! Mijn gelliplate heb ik ook al lang niet meer aangeraakt. Dat soort kliederen doe ik liefst ik een leeg huis, hopelijk mag dat binnenkort! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaartjes
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige kaart. Echt prachtig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Wonderful card. Really great. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien