dinsdag 1 september 2020

Stempelavondje.

 

Ruim een week geleden hadden Nelly, Daniëlle weer een fröbelavondje gepland. We schoven gezellig aan bij Nelly aan de knutseltafel, waar ze wat voorbeeldkaartjes en de nodige materialen voor ons had klaargelegd. Deze vind ik zo grappig: vier keer hetzelfde kikker-stempeltje, een tekstje en wat bloemetjes erbij. Later per ongeluk wat blauwe spettertjes erop, maar dat maakt het helemaal af, haha.


Nelly had ook wat babykaartjes bedacht, die Daan en ik ongegeneerd gekopieerd hebben. De diertjes zijn zo leuk en met wat lichtroze bloemetjes erbij is het een schattig kaartje geworden. 

En toen volgde ook nog deze blauwe versie voor een stoer jongetje. We zaten helemaal in de flow en hadden nog wel even door kunnen gaan met deze serie, maar Daniëlle had ook nog wat voorbereid. Dat leverde ook nog mooie kaartjes op, ik heb zowaar weer eens zitten kleuren, het moet niet gekker worden, haha. 

Challenge;
De Egel - Geen designpapier

9 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zo'n knutselavondje. En wat een top kaartjes!! Super.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes hoor en gezellig dat jullie samen hebben gefreubeld. Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaartjes Colien, heel erg leuk de diertjes achter alle raampjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kaartjes zeg!!!
    Ze zijn stuk voor stuk helemaal leuk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig en zo te zien heel vruchtbaar, jullie avondje! Superleuke kaartjes waarvan de kikkers mijn voorkeur hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe kaartjes, Colien. Heel leuk zo in die vakjes.
    En dat blauw op je kikkerkaart voegt echt iets toe, ook al kwam het er per ongeluk op.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker is dat hè, als je in zo'n flow zit van kaartjes maken!!
    Zo leuk, deze serie, je kan er eindeloos mee variëren..... regenboog, geel, groen, enz.
    Ben wel benieuwd naar je andere kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige avond zal dat geweest zijn Colien en je hebt meteen hele leuke kaarten gemaakt. Ik vind ze top.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi resultaat hoor op zo'n freubelavond. Jou productie is wel wat hoger dan bij mij op zo'n avond,haha. Model is leuk de stempels ook. Moet ik maar eens onthouden, want ik heb nog geboortekaartjes nodig. Dank je wel voor je deelname aan de uitdaging van de Egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien