maandag 7 september 2020

Geen eenvoudige uitdaging op het 4 Season Challenge blog.


Vandaag start een nieuwe uitdaging voor je op het 4 Season Challenge blog. In de maand september is de challenge niet eenvoudig. We willen namelijk meerdere vouwen in je kaart zien. ;) Verder is het helemaal aan jou, vouw horizontaal, verticaal of diagonaal, het mag allemaal. Als er maar duidelijk 2 of meer vouwen te zien zijn, is het oké.

Ik maakte dit easelkaartje met Eline's hamstertje (COL1489) als voorbeeld, het heeft 2 vouwen. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik em voor de Lift Challenge maakte, maar toen het klaar was, zag dat het model er daar nét iets anders uitzag...

Maar het voldoet voor de uitdaging op het 4 Season blog én ik zag dat ik bij de Lift Challenge meerdere kaartjes mag inzenden, dus dat doe ik dan ook maar. :)
Het hamstertje is geweldig leuk, ik heb er al meerdere uitgestanst, dus er volgen nog meer kaartjes met dit schattige beestje. Hier heb ik het gecombineerd met het warme Autumn Wispers papier van Marianne Design. Ook de overige materialen zijn van het merk: de ballonnen (LR0626), blaadjes (CR1420) en het mandje van de nieuwe Layout-mal (LR0677).

Doen jullie mee met onze challenge? Kijk gerust op het blog, daar vind je inspirerende voorbeelden van Nelly en onze gastdesigners. 
Challenges;

Creaties Suzan - Herfstkaart

Lift Challenge - #151

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Colien! Heel mooi de herfstsfeer op je kaart, de tekst is ook prachtig! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, deze is ook superleuk zeg! Heel gaaf herfsttafereeltje, Colien! Bedankt voor je tweede inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook al zo'n leuke en tuurlijk mag je er meerdere inzenden. leuk juist!
    Grappig dat jullie nou net zo'n challenge hebben lopen. Daar kan deze kaart idd goed voor gebruikt worden!
    Je maakt het ons niet makkelijk met twee van die mooie kaartjes!
    Bedankt ook voor deze inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook lief, de hamster.
    Ik vond je molletje al zo leuk, maar dit schatje steelt ook meteen mijn hart.
    Jij zit al goed in de herfst sfeer, ik ben dol op herfst kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe leuk!
    Weer veel leuke nieuwe snijmallen! X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien