dinsdag 22 september 2020

Herfstkaartje.

Nog een herfstkaartje, gewoon omdat ik dol ben op dit seizoen vol warme kleurtjes. Ik maakte het met een plaatje van Bella Lulu en achtergrondpapiertjes van de Action. Ook het washitape en de ronde stans met gaatjes zijn van de Action. 
Gisteren was een bomvolle dag: na de lessen nog EHBO-herhaling met 9 andere collega's tot 18.30 uur en 's avonds nog een uurtje gesport. Vandaag moeten we vooral mooi zijn op school, want de schoolfotograaf komt, haha.

Challenge;







7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart mooie kleuren en een leuke tekst.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend schattig kaartje! Heel mooi het stempeltje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou ook zo van deze tijd van het jaar.
    Ik kijk mijn ogen uit, zoals de natuur veranderd.
    En..... kaartjes maken met deze kleuren, zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Qua kleuren mijn favoriete seizoen, leuke kaart én
    SAY CHEESE 😊.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh sjips, begint de robot weer. Schrijf ik een reactie en nu dus weg omdat ik niet op de robot klikt. Nou ja, je kaart si is heel leuk en die kleuren vnn de herfst zijn ook prachtig. Zo warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk herfstkaartje, schattig plaatje en papier!
    Hopelijk is de foto gelukt op school, maar dat zal wel hoor ;)

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke spullen weer.
    Mooi kaartje. X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien