maandag 1 maart 2021

Twee geboortekaartjes voor het 4 Season Challenge blog.

 

Weer een nieuwe maand, dus weer een nieuwe uitdaging op het 4 Season Challenge blog. In maart willen we graag geboortekaartjes zien. En niet zomaar eentje, maar twee met dezelfde lay-out of stijl, maar dan in 2 verschillende kleurtjes.


Op mijn kaartjes zie je Eline's ooievaar, het blijft een leuke mal. De buidels waar de baby's bovenuit piepen zijn gestanst uit Eline's Sweet stars-papier. 

Achter de ooievaars heb ik strookjes gemaakt met een stiksteek-stansje van MFT. Dat is de bedoeling bij de Lift Challenge deze keer en graag wil ik met deze kaartjes deelnemen.

Meedoen met de geboortekaartjes-uitdaging kan t/m vrijdag 26 maart. Kijk ook eens op het 4 Season blog, want mijn teammaatje Nelly en onze gastdesigners hebben hele inspirerende voorbeeldkaartjes gemaakt. 

Straks ben ik er weer, want ik heb een gastdesigner-kaartje om te laten zien.

Challenges;

Lift Challenge  - #158





9 opmerkingen:

  1. Ze zijn geweldig leuk. Ik ga proberen mee te doen deze keer, deze keer moet het lukken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! De ooievaars staan daar zo parmantig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeeld kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh, die zijn leuk zeg! gaaf die ooievaar met babybundeltje! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk Colien!! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So sweet! I love the storks in the trio of stripes. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great take on the sketch, these baby cards are so cute. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk! Deze set is schattig zeg met de baby in de draagzak. Heel leuk allebei. Tof dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien