donderdag 22 juli 2021

52 Weeks to Christmas, week 29. Sarah daagt Colien uit #8.

Op deze donderdag is het weer eens tijd voor een uitdaging van Sarah (Syriandertje) en laat ik een kerstkaartje zien dat ik maakte met een stansje wat ik van haar kreeg én met heat embossing. 
Het is een CAS-kaartje geworden, want veel meer dan het silhouet heeft het niet nodig. Natuurlijk ga ik zo spieken wat Sarah ervan gemaakt heeft, kijken jullie mee? Behalve dit stansje kreeg ik ook uitdaging #9 en 10 meegestuurd, die zie je later.
Omdat ik altijd 2 kerstkaartjes laat zien, maakte ik ook nog een soortgelijk kaartje met een andere silhouet-mal van Marianne Design. Zo houdt ik de voorraad goed op orde, de doos met kerstkaartjes raakt al goed gevuld.


Mocht je ook een kerstkaartje hebben gemaakt, link het dan op het 52 Weeks to Christmas blog om mee te doen. Kijk ook voor meer inspiratie op blog, daar zijn Ineke, Rosina, Miranda en Suzan je om te inspireren met een voorbeeldkaartje. 

Zo meteen de rapporten schrijven, bijna heel de klas is over en maar liefst 4 leerlingen gaan volgend jaar een niveau hoger volgen. Er komen ook instromers van andere scholen, waardoor we de 4 klassen zijn gaan husselen. Ik houd nog 3 leerlingen van mijn huidige klas over, dus volgend schooljaar een bijna 'nieuwe' mentorklas. De diploma-uitreiking was top, zowel de geslaagden als ouders én wij hebben genoten van de drive tru. 

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option: use a die-cut

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

Christmas Crafts All Year 'Round - N = Nativity


13 opmerkingen:

  1. prachtig zijn ze met die silhouttes op de kaart...én gewoon midden juli altijd twee kaartjes..TOP.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Colien! Blauwe achtergrond met sterren staat ook goed. Succes met de allerlaatste loodjes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaarten met die silhouetjes. Prachtige toepasselijke achtergronden.
    Veel succes met je rapporten en de afrondingen. En wel bijzonder dat je een bijna compleet nieuwe mentorklas hebt volgend jaar.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele mooie kaartjes! Succes met de rapporten!
    Geniet van je vakantie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten heb je gemaakt met de kerststal!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten. De verschillende stansen lijken wel op elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was een leuke uitdaging en je hebt er een mooie kerstkaart van gemaakt. Ook die met je eigen stans is mooi geworden. Deze kaarten hebben inderdaad niet veel meer nodig dan een mooie achtergrond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart !!!
    Prachtige stans is dit !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke uitdaging, ik hou van zo'n silhouetstansjes, mooi met de sterrenachtergrond en de tekst in embossing.
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kerstkaarten Colien.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaarten, je zomerse kaart van hierboven ziet er ook zo gezellig uit met de shaker!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a happy crafting day!! Stay safe and healthy!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien