maandag 26 juli 2021

Dino-time!

Al een tijdje heb ik de Marianne Design malletjes van Eline's dinosaurussen in huis, maar was er nog niet aan toegekomen om ze te gebruiken. Gisteren mochten ze uit de verpakking en maakte ik er 2 kaartjes mee. Ook de bladeren zijn mallen van MD, evenals het Craft stencil van de bergen van byMarleen waar ik, naar haar eigen idee, een vulkaan mee maakte.

Bij het stansen had ik beide dieren op 1 kaartje bedacht, dus mocht deze T-rex op een ander kaartje. Ik maakte het alvast voor Jasper, de laatste jarige in de mentorklas van dit schooljaar. Hij is in de zomervakantie jarig, dus mag de postbode het kaartje bezorgen.

Rolf heeft ook vakantie, tijd voor leuke dingen samen en vandaag gaan we naar Burger's Zoo. Alweer een tijdje geleden dat we in de dierentuin waren...

Challenge;

Color Throwdown - ctd652



4 opmerkingen:

  1. 2 hele leuke dinokaartjes zijn dit Colien... leuk is dat om weer eens met nieuwe malletjes aan de slag te gaan...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These cards are so neat!! I love the design of them and how you used the colors! Thanks so much for joining us at the Color Throwdown this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaarten zijn het! En de vulkaan past er goed op. Leuk naar Burgers Zoo.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien