vrijdag 9 juli 2021

Megan + vakantie.

 

Eergisteren was Megan jarig, een mentorleerling. Voor haar maakte ik dit zomerse kaartje met de instant camera, strandstoel, surfboards en flippers van Marianne Design. De letter had ik nog over van een eerder kaartje en kwam nu goed van pas. 
Omdat mijn collega weer vroeg of ik de jaarlijkse vakantie-kaartjes voor haar kleinkinderen wilde maken, kwam dit kaartje er meteen achteraan. 

Vandaag ga ik, net als gisteren, langs bij verschillende bloemisten om derdejaars leerlingen te bezoeken op hun stageadres. Daar kan ik echt van genieten, zo leuk om ze in een andere setting te zien dan op school. Alhoewel ik gistermiddag van 2 leerlingen alleen de stagebieder heb gesproken, de leerlingen zelf waren naar huis. Ze hadden er al een lange werkdag opzitten, want ze waren 's morgens mee geweest naar de bloemenveiling en waren al om 03.45 uur op pad! Welkom in de bloemistenwereld ;)

Challenges;

Allsorts Challenge blog - Sun, sea and sand

Do-Al(l) Kreatives - #55 Sommer

The Sketchy Challenge - #176 Summer


9 opmerkingen:

  1. Two cards with a wonderful design. Thanks for joining in with my theme at Allsorts challenge. (3.45am!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Veel Liefs Bianca.
    DT The Sketchy Challenges Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kleuren! Toffe vakantievibes op je kaart! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave vakantie kaarten heb je weer gemaakt. En leuk dat de leerlingen mee mogen naar de bloemenveiling. is en wereld op zich. Hoewel mijn tante zegt dat het nu veel minder leuk is dan vroeger, ze woont er zo ongeveer naast... en ging er elke keer met bezoek naar toe als uitstapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. p.s.: dank je wel voor het meedoen bij DAK. Zag het op het moment dat ik op publiceren klikte...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card - love the beach scene! Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fantastic summer creaion! Nice done...

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien