dinsdag 13 juli 2021

Zomerlift 2.

Net als voorgaande jaren organiseert Marfien de zomerlift. Vorige week lukte het me niet om in te stappen, omdat ik al iets had ingepland. Helaas had ik de datum niet goed ingesteld en ben ik nu een dagje te laat. Maar het gaat dit keer om het kaartje hieronder dat gelift mag worden:

Mijn liftkaartje bevat bloemen en blaadjes van Stampin'Up gemaakt uit kraft-, houtnerf- en boekpapier. Het tekstje is van Marianne Design. En omdat ik teveel bloemen en blaadjes had gestanst, volgde dit 2 kaartje:

Vandaag staat er een activiteiten dag op het eindejaars-programma: Vossenjacht, Levend Stratego en rondleiding op Fort Giessen met de eerstejaars. Hopelijk blijft het een beetje droog....




5 opmerkingen:

  1. twee mooie kaartjes heb je in de lift.
    veel plezier vandaag!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer meedoet, een prachtige lift Colien, (herkenbare bloemetjes) de tweede is ook prachtig geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lift met dat houtnerf papier Colien! Hier is het ondanks de beloofde regen toch redelijk droog gebleven, hopelijk bij jullie ook. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Colien! Fijne dag. Hier is het maar nat ....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gave zomerlift Colien! En ook je tweede kaart die erachter aan rolde is mooi.
    Zo'n einde schooljaar heeft ook veel leuke kanten! Als Covid maar wegblijft..

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien