woensdag 28 juli 2021

Kleurenkaartenteam: Antraciet met turquoise.

De laatste woensdag van de maand en dat betekent kleurenkaartenteam van Martina. Voor juli koos Chantal turquoise bij het antraciet van vorige maand. Ik heb turquoise papiertjes uit een klein blokje van de Action gekozen en Eline's Koala uit antraciet cardstock gestanst. Beetje gesmokkeld met het bruin van de boom...

Vanavond komen Nelly en Daan hier fröbelen. Ik ga zo wat voorbereiden. Voor vanmiddag hebben Rolf en ik nog geen plannen, ligt ook een beetje aan het weer. Tussendoor ga ik proberen om, via de linkjes op het blog van Martina, naar de overige kaartjes in antraciet met turquoise te kijken.

Challenge;

23 opmerkingen:

  1. Hey Colien,

    Leuke kaart maakte je! Mooi ook hoe je het papier combineerde met de Koala... Helemaal top!
    En ja, fotograferen en kleuren die er niet goed op staan... herkenbaar... succes met de nieuwe foto...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Koala zie er zo schattig uit op de mooie achtergrond van je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, Colien! De koala is inderdaad ook een prima diertje voor deze kleurenuitdaging. Mooi papier ook gebruikt.
    Fijne dag vandaag en veel plezier vanavond.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart voor KKT Colien , lief die koala erbij !!
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super schattig kaartje met de koala's Colien....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een MOOI en LIEF kaartje met die gekleurde koala's.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje met de leuke koala's.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart is het geworden Colien!! Tof met die eigen gemaakte tekst.
    Fijne vakantie en tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuk kaartje met deze kleuren. Dat koalabeertje zo leuk! Goed geslaagd. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuke KKT-kaart met de koala's!
    groetjes enne... geniet van je vakantie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn keileuk die koala’s . Mooie kaart
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lekker fris kaartje, leuk gedaan. freubel ze vanavond, gezellig hoor! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd Colien, deze grijze koala! Hij steekt mooi af tegen het turquoise achtergrondje en bij die boom knijpen we wel een oogje dicht hoor, je kaartje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lief kaartje Colien, leuk idee met deze papiertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je koos mooi papier uit Colien. Heel leuke kaart en ik zie wat de anderen niet zien. 🙈 Hihi.
    Tot morgen voor onze uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O jee Colien, ik ben helemaal in de war, onze uitdaging lieten we vorige week al zien! Het waren afgelopen dagen intense dagen met mijn mama en daar ben ik een beetje door ontregeld. Ik kruip maar vroeg in mijn bedje! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee om dat blokje te gebruiken van de Action. Ik heb hem zelf ook. Maar goed bewaren voor de volgende maand. Leuke kaart geworden. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig dit kaartje voor deze kleurenuitdaging Colien... zo leuk met schattige koala's
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, inderdaad, dat blokje heb ik ook en het is inderdaad turquoise. Leuk gedaan.
    Die vakantie van jou klinkt heel erg als vakantie. Lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooooh, deze is helemaal leuk geworden ! geslaagd kaartje alweer,
    blij dat je er weer bij bent deze maand !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het een superleuke kaart! Altijd leuk beestjes erop. Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Door omstandigheden lig ik achter, daardoor een late reactie voor het KKT.. Maar beter laat dan nooit! Een heel leuk kaartje Colien!! Vind de koala's echt super.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien