zondag 18 juli 2021

Nog meer bloemen...

Vandaag weer 2 kaartjes met de bloemen en bladeren van Stampin'Up, net als gisteren, maar nu in een andere kleurencombinatie. Ze zijn heel leuk om te 'schikken' met en op papier.
Gisteren gaven mijn ouders een 140-tuinfeestje om te vieren dat ze beiden 70 zijn/worden. Ik heb meegeholpen in de voorbereidingen, maar kon er  gisteravond helaas niet bij zijn: snipverkouden... Al een aantal zelftesten gedaan, de uitslag was steeds negatief, maar het leek me niet handig om daar rond te gaan lopen, helaas...
Challenge;

Sunday Stamps - SSC261



10 opmerkingen:

  1. Oei... Dat is minder. Rust dan maar goed uit met wat gemberthee.
    Deze kaarten zijn ook zo mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Colien. Wat jammer dat je er niet bij kon zijn, hopelijk is je verkoudheid snel weg.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaarten passen goed bij jou, met al die bloemen.
    Ze zijn leuk hoor!
    Ook de kaarten van hiervoor, in de blauwe tinten vind ik mooi. Het zijn neutrale kaarten die je met de juiste tekst kan aanpassen aan de gelegenheid.
    Succes met de laatste week, je kan het😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om de hele set te gebruiken, goed idee voor mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw bloemschiktalent komt hier goed van pas. Ze zijn prachtig, ook het kaartje uit je vorig post. Jammer dat je niet bij het feestje kan zijn. Hier waart ook een verkoudheidsvirusje rond, ook negatief getest maar ja het blijft een risico hè, wij blijven ook maar thuis nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, Colien - gorgeous! I love all the flowers clustered and scattered - such a perfect composition! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie kaarten en de kleuren zijn gaaf. Dat schikken is jou natuurlijk wel toevertrouwd.
    En wat balen dat je niet bij het feestje kon zijn! Jee, je zal wel flink de pee in hebben gehad, om het netjes uit te drukken.
    EN je moet nog een week? Ik ben het even kwijt.. Beterschap in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Both cards are wonderful and a fine use of the challenge colors! Love your floral clusters, they are beautifully designed! Thanks so much for joining us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a gorgeous card! Your flowers just pop off the page against the solid background layer. Thanks so much for playing along with us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien