zaterdag 17 juli 2021

Gossimijne!

 

De moeder van mijn zwager (schoonmoeder van mijn zusje) is anderhalve week geleden gevallen en brak daarbij haar heup. Ze werd onmiddellijk geopereerd en kreeg een kunstheup. Het gaat goed met haar en ze is aan het revalideren. Daar hoort een kaartje bij en dat maakte ik met de bloemen van Stampin'Up. 
Aan het einde van het schooljaar nemen we afscheid van een aantal collega's. O.a. van Marion, zij gaat met pensioen. Haar collega's uit de vakgroep Engels vroegen of we iets voor haar wilden maken. Dat deed ik en er ging dit vrolijke kaartje bij. Wat ik gemaakt heb, verklap ik nog niet.

Challenge;



3 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, de kleuren combineren goed samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten! Leuke tekste stempels ook, gr Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Die mooie bloemen zijn dus van Su. Daar kan je echt toffe kaarten mee toveren. Helemaal fan van deze kleuren.
    Hopelijk verloopt de revalidatie vlot. 🙏

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien