vrijdag 2 juli 2021

PETER.

Vorige week was Peter jarig en Rolf had een leuk cadeau in gedachten: trappen en happen op de Veluwe. Hij wil dus samen met Peter een dag gaan mountainbiken en hem trakteren op een (uitgebreide) lunch. Hij vroeg of ik een kaartje met tegoedbon wilde maken. Aangezien Peter al een paar jaar achter elkaar een kaartje met een fiets erop heeft gekregen, moest ik wat anders verzinnen. Rolf vroeg: 'Kun je niet iets maken met bomen, ofzo?' Nou, dat werd dus 1 grote boom, gemaakt met de Build a Tree-mal van Marianne Design. Ook de labels en het tekstje zijn van het merk. Peter's naam maakte ik met de toffe letters van Carlijn Design. Rolf was tevreden en ik ook wel, vind het wel een stoere kaart geworden.

Vandaag is ons personeelsuitje: eerst gaan we varen (sloepentocht in de Biesbosch), daarna een tandem-challenge (route met GPS) en afsluiting met BBQ. Echt zin in!


 

6 opmerkingen:

  1. Hoi
    Stoere kaart heb je gemaakt.
    Heel veel plezier vandaag maar dat komt vast goed.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart.
    Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig in al die verschillende kleuren groen! Leuk idee ook dat 'Trappen en happen". Zo samen met deze mooie kaart echt een topcadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Colien ! Die letters zijn echt tof en een goede koop geweest!x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met die grote boom en leuk de letters van de naam in verschillende bij elkaar passende kleurtjes ! Gezellig dat je nog eens een personeelsfeest kan hebben, mét activiteit. Waq vast een hele fijne dag ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien