zaterdag 10 juli 2021

Gastdesigner bij Carlin's kaartenparadijs.

 

In mei won ik de 'Bloemen en hartjes'-challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Naast het ontvangen van een leuke prijs mag ik gastdesigner zijn bij de lopende uitdaging: 'Alles mag'.

Ik maakte weer een trapjeskaart met de leuke Essentials-mal van Studio Light. Daarop allerlei leuke plantjes met toebehoren, het zijn papiertjes en plaatjes uit een paper block van de Action. Het kaartje is voor een oud-collega, waarmee ik in de bloemenwinkel heb gewerkt. 

Meedoen met de challenge kan t/m 31 juli en je kunt >HIER<  jouw kaartje inzenden.

Fijn weekend, allemaal!



3 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Colien.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor onze reminder van Carlin's Kaartenparadijs.
    Leuk dat je onze Gast Designer wou zijn, bedankt.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijke kaart heb je als gast-designer gemaakt Colien. Leuke kleurtjes en plaatjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien