zondag 4 juli 2021

Myrthe jarig.

 

"Born on the fourth of july", zo onthoud ik makkelijk de verjaardag van Myrthe. Voor haar deze slimline kaart met haar naam in frisse kleurtjes. Leek me wel oké voor een 18-jarige.


Vandaag even een dagje rustig aan, wat een drukke weken waren het en komen er nog aan. De weersverwachting geeft aan dat het gaat regenen, mochten ze het (een tijdje) mis hebben, ga ik een rondje fietsen, anders wordt het fröbelen, lezen en een creatieve workshop voorbereiden voor onze 2e jaars leerlingen volgende week maandag de 12e. En natuurlijk, regen of geen regen (maar het liefst tussen de buien door), een rondje met Suus en Briep.


Challenge;

Color Throwdown - ctd649

5 opmerkingen:

  1. Leuke kleuren! Zeker goed voor een 18 jarige. Fijne zondag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer kaartje voor een 18- jarige dame, gezellige zondag toegewenst, ondanks het rustige dagje toch nog plannen zat! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker leuk voor een 18 jarige !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, deze is perfect voor een 18 jarige.
    Wat een mooie kleuren bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien