vrijdag 16 juli 2021

Laatste schooldag met leerlingen....

Vandaag is de laatste dag voor onze leerlingen, we sluiten het jaar met ze af met activiteiten bij Team Biesbosch. Vorige week deelde ik al potjes 'vakantiegenot' uit. Behalve veel zonneschijn (helaas niks van te zien) deed ik er wat ballonnen, een roltong en wat snoepjes in. 


Het stelt allemaal niet zoveel voor, maar het ziet er zo gezellig uit! Gelukkig konden de meeste leerlingen het ook wel waarderen.
Vandaag dus een actieve dag met boogschieten, vlot bouwen, touw-parcours over water, etc. En ook nog op avontuur in het klimbos. Deze juf heeft er zin in! Een gezellige afsluiter met de klas en meteen wat energie opdoen voor volgende week. Dan zijn er rapportvergaderingen, moeten de nieuwe klassen ingedeeld worden, maken we bloemwerk voor de 2 avonden diploma-uitreiking en het lokaal/magazijn + koelcel opruimen. Altijd een drukke, rommelige week, maar komt goed!



3 opmerkingen:

  1. Leuke kadootjes voor de leerlingen, dat waarderen ze wel. Nog veel plezier vandaag. Hier komt het zonnetje er af en toe door, ik hoop bij jullie ook.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die leerlingen worden lekker verwend door jou! Het ziet er heel tof en vrolijk uit! Fijne vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke cadeautjes heb je weer gemaakt voor je leerlingen, gezelligheid in een potje, wat wil je nog meer
    Het zonnetje is terug, we gaan een mooi weekend tegemoet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien