donderdag 7 april 2022

52 Weeks to Christmas, week 14. Reminder Driving home for Christmas.

Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met de challenge op het 52 Weeks to Christmas blog en een kaartje insturen met het thema: Driving home for Christmas. Ik maakte deze week maar liefst 4 kaartjes. Voor de eerste die je hierboven ziet had ik al meteen toen 'mijn' thema op e 52WTC-challenge-kalender terecht kwam het label met de tekst klaar gelegd. Ik zocht er een achtergrondpapiertje bij en op het tweede labeltje heb ik een grappig autootje gestanst

Ook dit plaatje voor dit tweede kaartje had ik vorig jaar november al apart gelegd, zo grappig het kerst-konijn op de fiets. De papiertjes op de achtergrond lagen ook al klaar, dat waren overblijfsels van een eerder kerstkaartje met diagonale lay-out.


Gisteren maakte ik nog 2 slimline kaartjes met plaatjes uit blokken van de Action. De slimline is uitgesneden met een mallenset van CarlijnDesign. 

Als je mee wilt doen, link dan jouw Driving home to Christmas-kerstkaartje in het bericht van afgelopen vrijdag op het 52 Weeks to Christmas blog. Elk ander kerstkaartje kun je nu meteen al onder het bericht van vandaag inzenden. 

Vandaag de laatste warme overdrachten, lessen in de onderbouw en daarna opbouwen voor het gala van klas 4 vanavond. Normaal is dat nét voor kerst, maar dat lukte afgelopen december niet, omdat we toen weer in lockdown gingen. Wéér iets wat niet door kon gaan voor die groep leerlingen. Helaas zit het weer niet mee en dat is erg jammer, omdat veel leerlingen met bijzonder vervoer komen. De aankomst is een belangrijk moment en daar worden (ook) foto's gemaakt. Hopelijk is het tussen 20.00 - 21.00 uur droog en wordt het een onvergetelijke avond voor de vierdejaars.

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option: Inspired by a Christmas song Driving home for Christmas.

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

ABC Christmas Challenge - G = for glitter (slimline card in pink/black)

Christmas Craft Creations - Slimline



21 opmerkingen:

  1. Een flinke productie Colien en de kaarten zijn allemaal heel mooi geworden!
    Ik zal duimen dat het vanavond droog is en veel plezier met het gala.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een serie superleuke driving home kaartjes !!
    Een gezellige gala avond, hopelijk blijft het droog :-)
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo je was goed bezig leuke serie kaarten Colien, fijne dag en een mooie avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kerstkaartjes! Hier zie ik nu ineens een vaag zonnetje dus misschien is de ergste regen nu voorbij.
    Groetjes en een fijne avond, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten allemaal in dit leuke thema!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuke kaartjes voor jouw driving-home-thema!
    Ik hoop dat jullie leerlingen een fantastisch galafeest hebben vanavond! ZIjn toch momenten om nooit meer te vergeten!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier begint net de zon wat te schijnen Colien dus misschien vanavond ook geluk. Ik zal duimen. Je hebt leuke kerstkaarten gemaakt voor "jouw" challenge. Veel plezier vanavond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo. dat is een flinke reeks "driving home for Christmas" Colien. Leuk zijn ze allemaal! Dat konijntje op de fiets vind ik echt een schatje! Leuke uitdaging heb je voor ons deze maand.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke serie 'Driving home for Christmas' kerstkaarten Colien.
    Ze zijn stuk voor stuk super leuk geworden, hoewel ... mijn favoriet is toch wel de eerste kaart.
    Hier hebben we net een hagelbui gehad....
    Hopelijk is het vanavond droog bij jullie en wordt het een groot galafeest.
    Ik ga voor je duimen!
    Groetjes en veel plezier vanavond,
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaartjes allemaal! En een leuke opdracht! Je kunt er alle kanten mee op! Dat konijn vind ik wel erg grappig! Een leuke serie en weer een reeks kaartjes klaar! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gave kaarten heb je gemaakt voor je eigen uitdaging met dit leuke thema! Succes met het gala, het weer valt hopelijk mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je veel kaartjes gemaakt met dit thema Colien....leuk gedaan allemaal!
    Hopelijk valt het weer vanavond mee....heel veel succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaartjes, Colien. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Colien, je kon er blijkbaar niet genoeg van krijgen…je kaartjes zijn stuk voor stuk heel, heel mooi.
    De kaart met het konijn is TOP.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige ekrstkaartje heb je gemaakt Colien
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke kaart. Toppie!!
    I love this card
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een super leuke kaartjes voor je eigen challenge!!
    Ik duim voor droog weer!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo, heb jij je even uitgeleefd met maarliefst 4 kaarten.
    Het konijn is grappig.
    Ik vind ze allemaal erg leuk, maar ik vind het vooral leuk dat er ook iets anders gebruikt is dan een auto om naar home te driven 😁
    Bij ons in de buurt is ook zo'n gala elk jaar, maar dan tijdens de diploma uitwerking, dus in de zomer.
    Dan wordt er ook altijd erg uitgepakt met mooie jurken en pakken, het haar (kapper) en inderdaad ook, met vervoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. All of these card are amazing! I love the pink, black and silver color scheme card. Very lovely! Thank you for sharing it and playing along with ABC Christmas Challenge ~ Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great set of cards. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I LOVE all of them!!! Super cute cards. Thanks for joining us at Christmas Craft Creations!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien