zaterdag 16 april 2022

Fijne Paasdagen

Even wakker worden, nagenieten van Paaspop. Samen met Sas en nog zo'n 35.000 mensen genoten van een fantastisch festival. Het werd een latertje, nĂ¡ de laatste band (Chef'special) vertrokken richting  auto, maar toen duurde het even voordat we weer op de doorgaande weg zaten. Eerst Saskia thuisbrengen, om 03.00 uur was ik thuis en een half uur later dook ik mijn bed in, dat was lang geleden zo laat. Maar wat was het weer tof! 
Vandaag laat ik 2 Paaskaartjes zien die ik maakte als reminder voor de moodboard-challenge op het 4 Season blog. Daarvoor koos ik een leuke sketch uit die....eerder dan maandag afloopt. Voor maandag heb ik dus een ander kaartje gemaakt, maar wilde jullie deze 2 niet onthouden. 

Vanavond weer muziek: Rolf mag weer optreden met de band. Ze spelen in Asten, Rolf wordt vanmiddag al opgehaald door de drummer. Ik ga vanavond daarheen, lekker genieten en samen met Rolf weer naar huis. 

Challenge;

Tuesday Morning Sketches - TMS#



 

8 opmerkingen:

  1. wat een gave kaartjes, ze hebben ook een hoop schattigheidsgehalte! Veel plezier vanavond bij Rolfs optreden en fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke paaskaarten Colien! Als ik ze zo zie, zou mijn kaart ook met jullie challenge mee kunnen doen. Ik zet hem erbij. Fijn Paasweekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty cards. Cute little chick. I like the pretty scroll part. Thank you for joining Tuesday Morning Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Schattige plaatjes. En lekker hoor, weer een ouderwetse avond uit. Echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige leuke kaartjes Colien. En een paasweekend vol muziek heerlijk genieten.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable Easter cards! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awww, they are both so cute! Thanks for playing along with Tuesday Morning Sketches, hope to see you again.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien