dinsdag 26 april 2022

Honingzoete kaartjes.

 

Van Nelly kreeg ik het leuke Honingzoet-pakket van Bella Lulu. Hartstikke leuke papiertjes en plaatjes die mooi te combineren zijn met de honingraat-stans van Marianne Design. 
Op de achtergrond zie spetters, gemaakt met Distress inkt en de tekstjes printte ik zelf.

We zijn een midweekje in Zuid-Limburg en verblijven op ons vertrouwde adres bij Lodewijk. Stoomzicht (1 is een) zijn heerlijke appartementen en zowel wij als de honden voelen ons heel erg thuis. Gisteren was een stralende dag, vandaag is het wat minder, tijdens de ochtendwandeling zelfs een beetje fris. Maar dat mag de pret niet drukken, wij vermaken ons toch wel!

Challenge;

Paper Craft Crew Challenges - pcc467



3 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaartjes heb je gemaakt met dit leuke pakket! Geniet van jullie vakantie in Limburg, waarschijnlijk gaan wij in het najaar ook een keer die kant op... Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk, al dat geel, zeker in het voorjaar hou ik daarvan.
    De voorjaars Gnoomes zijn leuk🥰.
    Heel veel plezier deze midweek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaartjes. Leuk pakket ook. Zo zonnig. Lekker genieten in Limburg. Heerlijk er even helemaal uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien