vrijdag 8 april 2022

Honingzoete dropjes.

Behalve de Neverending card had Nelly afgelopen dinsdag ook nog een leuk kaartje met een doosje aan de binnenkant bedacht. Ze had alle materialen al in een envelopje voor Daan en mij klaarliggen, helemaal top! 
Aan de binnenkant dus een doosje, waarvoor Nelly al lekkere honingdropjes in een zakje had gedaan. De papiertjes en plaatjes kwamen uit ons Honingzoet-pakketje, zo leuk hoe alles op elkaar is afgestemd.


Hier zie je hoe het 'kaartje' is opgebouwd, grappig modelletje. En zo heb ik meteen iets leuks voor één van de vele jarigen deze maand. 

Het gala was erg geslaagd gisteren, echt een feestje! De entree was weer groots: leerlingen kwamen aan met een oude schoolbus, op een solex of juist een vette motor, met een politie- of brandweerauto en natuurlijk konden tractoren niet ontbreken op een groenschool. Tot middernacht is er gezellig gefeest en veel gedanst. 

Challenge;

Papercraft Challenges - Interactive cards


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk weggevertje is dit geworden.
    Ik vind het leuk als alles bij elkaar past en dat is nu ook het geval, met de lekkere drops als extra toevoeging.
    Wat fijn dat het gala goed verlopen is, hier was het echt heel slecht qua weer, ik heb nog een paar keer aan je gedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje hebben jullie gemaakt bij Nelly. En wat fijn dat het weer kan een feestje voor de jeugd.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat is een tof model. Ik kreeg hem van Nelly en heb hem ook nagemaakt. Best even puzzelen, maar wat een leuk resultaat.
    En ik zag foto's van het gala. Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe kaart is dit Colien,
    Gaaf modelletje ook met dat leuke doosje binnenin. Heel verrassend!
    De papiertjes zijn ook helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien