dinsdag 5 april 2022

Mixed Media Festijn 2 april #2

 Voordat ik afgelopen zaterdag met Daniëlle naar het Startschotgala ging (koudste festival dat we ooit hebben meegemaakt, haha) deed ik nog mee met de live workshop van Suus. Zij liet in DEZE LIVE zien wat je met de verschillende mask-stencils kunt doen.

Op deze twee kaartjes zie je daar subtiel iets van terug op de achtergrond. Suus werkt graag met kleine restjes papier in vrolijke kleurtjes. Dat werkte aanstekelijk, dus ik pakte er ook wat gezellige designpapiertjes bij. De kleine ballonnetjes zijn geknipt uit een reststrookje van de kaart die ik afgelopen zaterdag liet zien. Achter de Bella Lulu plaatjes een soort jute-stans uit de grunge-set van Studio Light. De kaartjes zelf zijn gemaakt van dubbelgevouwen designpapier. Zo krijg je een leuk randje aan de buitenkant. 

Dat deed ik ook bij deze kleine kaartjes (11 x 8 cm). Ook hier wat kleine ballonnetjes en Eline's panda's die ik over had van de eerste workshop. Zo had ik in een klein uurtje 4 kaartjes af, leuk!!

Vandaag tentamens klas 3 bij bloem (groene vormgeving en verkoop), een paar uurtjes ontdekkend leren en wat warme overdrachten. Vanavond zijn Daan en ik welkom bij Nelly, die heeft voor ons een leuke fröbel in petto, gezellig!



1 opmerking:

  1. Wat een vrolijke kaartjes zijn dit
    Heel leuk, al die restjes papier bij elkaar verwerkt.
    Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien