zaterdag 9 april 2022

Let's go egghunting!

Het is bijna Pasen en ik kreeg een tijdje geleden een leuk knipvel in Paassfeer van Bella Lulu bij mijn bestelling bij Noor & Zo. De plaatjes knipte meteen en ze lagen in een envelop klaar om verwerkt te worden. Dit is het eerste kaartje wat ik ermee maakte.
Bij het plaatje van deze grappige Paas-gnome vond ik een passend papierblokje. Ik sneed leuke, fris gekleurde strookjes en een tekstje van Marianne Design.

Vanmiddag is de workshop Paasbloemwerk maken tbv Alpe d'HuZes. Gisteravond heb ik de bloemen, plantjes en eieren die gesponsord zijn al klaargezet, zo meteen ga ik de schalen, het steekschuim en de decoratiematerialen naar het dorpshuis brengen. Er doen 20 volwassenen en 5 kinderen mee: gezellig druk!

Challenges;.

10 opmerkingen:

  1. Die gnoompjes zijn echt superleuk! Mooi met de strookjes papier in de achtergrond. Heel veel succes met de workshop vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love all the colours of your Design Paper ~ and that running is SO sweet ~ this came together beautifully ~ thank your joining us at TSOT ~ Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so sorry, I meant to say that Bunny is SO sweet! Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Easter card! Love the cute Bunny/Gnome!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, deze lentegnome. En de sketch tof gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig knipvel plaatje.
    De achtergrond strookjes zijn perfect voor deze leukerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Colien, an Easter gnome! Love his little bunny ears. The papers you've chosen for the banners are so luscious with the pretty patterns and shades of color!! Thank you for sharing your Easter card with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah ha, so fun, Colien! These are great Easter papers, and I love your gnome in Easter disguise, lol - very festive! Thanks so much for playing at Try Stampin' on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. How cute is this little bunny/gnome!? :-) And lovely spring papers. Thank you so much for sharing with us at Try Stampin' On Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cute and adorable card, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see you next time. Happy Crafting

    Hugs
    DT Meenaa Herale

    https://cardscraftandart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien