zondag 24 april 2022

Ik hou van Holland bij Knutsels en Kadootjes.

 

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij bij Knutsels en Kadootjes . De komende 4 weken dagen we je uit om een kaartje te maken in het thema 'Ik hou van Holland'. Ik was wat laat met het maken van een voorbeeldkaartje. Er lagen de afgelopen week allerlei spulletjes klaar, maar het kwam er door alle drukte niet van om iets in elkaar te plakken. Vrijdag was ik pas laat thuis uit school = werk en toen was daar mijn bestelling met de nieuwe collectie van Marianne Design... Dus de geplande spulletjes liggen nog steeds op tafel, want ik ging aan de slag met de notebook-malletjes. Ook de oude tabbladen-mallen erbij gepakt en papiertjes gezocht in de Hollandse kleurtjes. Ik vind em wel geslaagd. Meedoen met de challenge kan t/m vrijdag 20 mei. Kijk voor meer Hollandse inspiratie op het blog. Daar vind je ook de uitslag van de slimline-challenge...





Gisteren genoten van een heerlijke DT dag. We waren te gast bij Nelly en die had de catering goed voor elkaar. 's Morgens heb ik een workshop verzorgd en gingen we een droogbloemenring maken. Na de lunch kwam Daniëlle en zij had ook een workshop voor ons voorbereid. Met de nagelaten collectie kralen, bedeltjes en haakjes van haar overleden zus gingen we onder Daan's leding aan aan de slag om een tassenhanger te maken. Dat leverde niet alleen gave resultaten, maar ook een mooi bedrag voor de Nierstichting op.

Fijne zon(nige)dag, allemaal!

Challenge;

5 opmerkingen:

  1. Het was echt een superdag! Ik geniet nog na. Helemaal eens wat anders doen, is zo leuk. EN in goed gezelschap maakt dat het nog leuker.
    We boften ook zo met het weer.
    Je kaart is heel Hollands. Leuk gefotografeerd met die vlaggetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk, dat oranje, dat is mijn idee ook meteen voor deze challenge, weer zullen zien.....
    Hihi, dus jij legt van als klaar en dan ga je ineens iets heel anders maken?!
    Knap dat de inspiratie hiervoor meteen kwam, ik moet altijd eerst even "broeden" op een idee.
    Leuk, de foto's van jullie team dag, wat een bof met het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een über Hollands kaartje heb je gemaakt! Heel tof.
    Jullie hebben een gezellige dag gehad. Ik las al zoiets bij GerJanne. Wat leuk en wat leuk georganiseerd ook. Mooie dingen hebben jullie gemaakt. Heerlijk buiten met dat weer, wat wil je nog meer ;-)
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk en origineel beterschapskaartje!
    groetjes
    Nancy GCC

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien