dinsdag 19 april 2022

Pasen 2022

Zo net na Pasen laat ik jullie nog even zien wat ik voor mijn familie had gefröbeld. Bij de Action kocht ik een leuke stans van Avec waarmee je een konijn of een kuiken kunt maken. 


Voor mijn zus Willy (en zwager Tony en nichtjes Indy en Rosey) maakte ik dit cadeaudoosje met paaseitjes. De grappige tekst van Marianne Design byMarleen past er prima bij...

Voor mijn zus Joanne (en zwager Marcel en neef Bart) maakte ik deze versie met het kuiken. Hier stopte ik alleen pure chocolade-eitjes in het zakje, omdat ik weet dat die daar het meest in de smaak vallen. 



En voor mijn zus Anne-Marie (en zwager Paul plus neefjes Mels en Quint) maakte ik een voorjaarsbak met daarin een label met het konijn. Ook voor mijn ouders maakte ik zo'n zelfde bak, maar daar heb ik geen foto van...

Vandaag weer een lange dag lesgeven en aansluitend rapportvergaderingen. Vanavond een uurtje sporten, zin in!



3 opmerkingen:

  1. Ach, wat een schattige stans (durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij heb ik die ik...... nog in de verpakking🙈)
    Wat maakte je er een leuke kleine weggevertjes mee.
    Dit zijn altijd van die leuke dingen om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige paas-weggevertje! Helemaal leuk deze zakjes en zo een voorjaarsbak lijkt me geweldig om te krijgen, echt een topidee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke stans moet dat zijn! Je cadeautjes zien er allemaal weer even leuk en verzorgd uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien