vrijdag 15 april 2022

De tijd vliegt... te laat!

Op deze Goede Vrijdag laat ik nog een kaartje zien dat ik afgelopen zondag heb gemaakt met materialen uit het Happy Hippo pakket. Al een tijdje geleden kocht ik een mal van Studio Light om deze vouwkaart te maken. Het werd tijd dat die uit de verpakking kwam!
Hier zie je hoe het kaartje eruit ziet als het plat ligt. Doordat je alle onderdelen kunt stansen, is het een makkie om te maken. Sommige tekstjes zijn gestempeld (CarlijnDesign), sommige zelf geprint. 

En dubbelgevouwen past het kaartje heel handig in een A6-envelop. Een leuk modelletje weer, wat je vast nog vaker voorbij zal zien komen.

Straks gaan Rolf en ik lunchen bij Ellen, zijn moeder/mijn schoonmoeder. Dat doen we traditioneel elk jaar op Goede Vrijdag. En vanmiddag ga ik met Saskia richting Schijndel om te gaan genieten op Paaspop. Zo fijn dat festivals weer kunnen en dit is voor mij al nummer 3 dit jaar, whiehoo!!
Challenges;
2 Sisters on the Blog - Pastelkleuren
De Egel - Te laat verjaardag met meer dan 1 vouw



 

8 opmerkingen:

  1. wat een super leuk kaartje en vooral die afbeeldingen...geweldig.
    Wat een leuke dag ga je tegemoet...veelplezier.
    Hier gewoon aan het werk...maar paasweekend wel lekker voor de deur.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke, vrolijke kaart, gaaf model.
    Veel plezier vandaag en het paasweekend, dat wordt genieten voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje met een heel gaaf model Colien. Geniet van de lunch en Paaspop aan het weer zal het niet liggen!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt!!
    Very nice
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk model zeg! Veel plezier op paaspop!
    Dank je wel voor je 2e kaartje bij onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2istersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart in al die vrolijke kleurtjes Colien. Mooi model ook.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit model is zo leuk. Mooie kaart maakt je er van.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stans en papier al kan doen om een leuke kaart te maken. De plaatjes maken het af.
    Dank je wel voor jou leuke bijdrage aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien