woensdag 6 april 2022

Never ending card.



Gisteren waren we lekker aan de knutsel bij Nelly. Ze had voor ons een 'never ending card' voorbereid en verschillende voorbeeldjes gemaakt. Als extra verrassing kregen Daan en ik ook elk een papierpakket 'Honingzoet' van Bella Lulu, waar we dan ook maar meteen mee aan de slag gingen. Heel toffe, op elkaar afgestemde papiertjes, en plaatjes.


Het was lang geleden dat ik dit model gemaakt had. Voor mijn idee zo'n 7 jaar, maar toen ik vanochtend terugzocht op mijn blog kwam ik erachter dat het ruim 11½ jaar was. Toen maakte ik DEZE kaart voor ons nichtje Megan. Tijd vliegt, zo blijkt maar weer! 

Vandaag nog wat warme overdrachten bij basisscholen en voorbereidingen treffen voor de bomvolle workshop Paasbloemwerk maken tbv Alpe d'HuZes van a.s. zaterdag. Straks de gesponsorde Narcis-potjes en eieren ophalen en alvast de spulletjes die ik hier boven heb opgeslagen bij elkaar verzamelen.


Challenge;

Papercraft Challenges - Interactive cards

6 opmerkingen:

  1. Herkenbaar, je hebt er een leuke uitvoering van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en gaaf papier !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model kaart , en ja meestal is het langer terug dan je denk.
    Succes zaterdag lijkt me erg leuk om te doen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, de tijd vliegt echt he? Sjonge! Ik kreeg van Nelly ook een never ending kaart. Ontzettend leuk model en voor mij was het ook langer geleden dan ik dahct dat ik hem gemaakt had.
    Leuk dat je dat pakketje kreeg! Super vrolijk! Je kaart is geweldig! Fijn dat al de workshops weer kunnen, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn nou van die kaarten, daar snap ik niks van🤣.
    Wat een mooi papier èn wat een leuk model.
    Ja ja, waar blijft de tijd?!
    Succes voor zaterdag, leuk dat je zoveel animo hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, I love never ending cards! There are so many design options. Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien