maandag 11 april 2022

Gefeliciteerd.

 

Gisteren was er weer een online Hobby Festijn bij Noor & Zo. Daarvoor had ik weer een goodiebag bestel, maar helaas had ik gekozen voor 'ophalen' en dat was er nog niet van gekomen. Ondertussen heb ik al 7 pakketten hier, dus nog genoeg materialen om leuke kaartjes te maken. Daarom ging ik aan de slag met het Happy Hippo pakket van 23 januari. Ik maakte 5 kaartjes, de eerste zie je vandaag. 
Morgen en woensdag zie nog meer kaartjes met deze spulletjes, graag tot dan.

Challenges:

9 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitwerking van de schets! En je bootje hieronder is ook super. Grappig het detail met het kleine vlaggetje zo wordt het meteen een kaart met een verhaal. supergoed ook dat jullie zoveel geld hebben opgehaald met de workshop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet design - love the stripes and floral background! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is as cute as can be! Sweet hippo! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a sweet card! Just love that adorable hippo and the pretty butterflies! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig!!
    De kleurtjes, zo mooi en wat leuk om de achtergrond "druk" te maken en de voorgrond juist wit (rustig), geeft een mooi effect vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart, Colien.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan de challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met de vrolijke hippo.
    Leuk dat je meedoet bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien