zaterdag 2 april 2022

Boeketje met viooltjes.

Inmiddels is het april en staan er heel wat jarigen op dit kalenderblad. Daarom ging ik aan de slag met verschillende materialen om verjaardagskaartjes te maken. Dit keer met Tiny's boeket (van Marianne Design), want die had ik al heel lang in huis, maar nog niet gebruikt. Schandalig voor een docent bloemschikken, toch?!  Ik vulde het cadeaupapier met ongebruikelijke bloemetjes, namelijk viooltjes. Maar ik vind het gewoon leuk passen, dus waarom niet....
Vandaag is er weer een online Mixed Media Festijn bij Noor & Zo. In het pakket, wat vooraf besteld kon worden, zitten allerlei mooie maskstencils van Dutch Doobadoo en een gave Grunge mallenset van Studio Light. Ik volg een aantal lives, maar zal de meesten terugkijken, want vanmiddag vertrek ik met Daniƫlle naar het Startschotgala. Dat is een voorloper op de Zwarte Cross. We gaan zien tot hoe laat we het volhouden op het festival, want het is echt koud...

Challenge;

Color Throwdown - ctd686




 

7 opmerkingen:

  1. In kaarten maak land kan alles en dat is nou juist zo leuk.
    Prachtig boeket heb je gemaakt jammer eigenlijk dat je zoiets niet in het echt kan kopen.
    Veel plezier vandaag, maar inderdaad, het is heel koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi in deze kleuren !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaart. Heel mooie kleuren.
    Awesome card
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful bouquet!! Thanks for joining the fun and playing along with the CTD challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke kaart Colien, ben ook bezig met deze mal...
    Veel plezier en dikke jas en sjaal maar aan w2ant het is echt koud!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Colien. Heel mooi het boeket meg viooltjes. Zijn leuke bloemen. Ik heb ze op het terras staan. Nu met de kou zijn ze niet zo blij.. vorige week wel met de zonnige dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Colien,

    Wat onwijs leuk dat je je boeket gevuld hebt met violen!
    Mooi gedaan.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien