vrijdag 1 april 2022

Beterschap.

Bij de Action kocht ik weer een leuk papierblok en daarmee maakte ik deze 2 kaartjes. Die hierboven is al op plaats van bestemming aangekomen, dus kan ik laten zien. Precies op tijd voor de challenge :) En gelukkig is de zieke inmiddels weer helemaal opgeknapt!
Dit tweede kaartje is voor de voorraad of verkoop tbv Alpe d'HuZes. Vond de tekst wel leuk en die zal een kattenliefhebber wel kunnen waarderen.

Ons bezoek aan de beroepenbeurs was erg geslaagd gisteren. Gisteravond ook weer fijn gesport, dus weinig thuis geweest. Helaas heb ik daardoor nog geen blogrondje kunnen doen om alle Kleurenkaartenteam- en kerstkaartjes te bekijken, hopelijk vanavond. Maar eerst vandaag gewoon weer lesgeven, ook leuk! Vooral als je wat leerlingen in de maling kunt nemen op deze 1e april ;)

Challenge;

The Paper Players - Sketch PP584




 

5 opmerkingen:

  1. Hoi
    Dat zijn idd hele leuke papierblokjes.
    Prachtige schets mooi geheel.
    Veel plezier vandaag met 1 april grapjes.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable, Colien! These patterns of paper are so sweet, and so are these precious kitties. Thank you for sharing with The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such cute cards! Glad to hear the patient is better!! Thanks so much for playing with my sketch this week at the Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Colien, sounds like you've been busy, glad you got some time to stamp. Thanks for joining us at The Paper Players! You did a great job with the sketch, the pretty papers and adorable kitties are so sweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, inderdaad, de tekst is héél leuk.
    Altijd fijn om zulke kaartjes op voorraad te hebben ik greep afgelopen week mis.
    Ik ben bekeurd wat je allemaal hebt uitgehaald op deze 1 April.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien