woensdag 20 april 2022

Leuke post.

Vandaag niet echt een vrije dag, want er stond een stagebezoek gepland. En ook was er de rapportvergadering van mijn klas. Tussendoor wel lekker in de tuin gerommeld en wat huishoudelijk klusjes gedaan. En toen ik toch onderweg was voor het stagebezoek heb ik even bij Noor & Zo mijn Honingzoet-pakket opgehaald en ben ik bij de bloemist binnengelopen en mezelf getrakteerd op mooie tulpen. Dit kaartje had ik nog liggen en opeens bedacht ik me dat vandaag de challenge afloopt. Dus op de valreep wil ik em inzenden.

Challenge;


gebruikte materialen:
PB7056 - Pretty Papers bloc Sumer Picnic
CR1201 - Circle frame
LR0445 - Lady bugs
CS1058 - Clear stamp banners byMarleen (stansje rond tekst)
CS1075 - Houtstempeltjes Kadopost

7 opmerkingen:

  1. Post is eigenlijk altijd leuk, nou ja, behalve als het rekeningen zijn. Dat is deze kaart 'gelukkig' niet
    Bedankt voor het meedoen met de “Sketch” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke, mooie kaart met deze sketch gemaakt Colien. Lekker vrolijk die kleurtjes en die schattige lieveheersbeestjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi kaartje heb je gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Sketch" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie uitvoering van de sketch Colien,
    Bedankt voor het meedoen,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart. Mooi die kleuren bij elkaar.
    Jij bent ook goed in plannen, lees ik wel..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren combinatie.
    Die lieveheersbeestjes zijn leuk. En de tekst "leuke post" is altijd bruikbaar (vraag ik altijd hier thuis, "is er nog leuke post gekomen"?)😊

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien