donderdag 25 augustus 2022

52 Weeks to Christmas, week 34, challenge Winterblues.

Op deze laatste (donder)dag van augustus hebben we weer een nieuwe challenge voor je bij 52 Weeks to Christmas. Deze keer mocht Epie het thema bepalen en dat werd: Winterblues. Ze voegde er ook een kleurenpallet bij:

Ik maakte 2 kaartjes met heel oude 'Artic Winter'-papiertjes van Marianne Design. De bovenste is met een afbeelding van Lili of the Valley, boompjes van CraftEmotions. 

Aan het tweede kaartje heb ik een tekstje toegevoegd uit de Nordic Winter paperpad en de notebook-mal gebruikt. Op de achtergrond bij beide kaartjes wat sneeuw als verkoeling op deze warme dag ;)

Doen jullie mee met onze challenge? Link dan jouw Winterblues-kaartje morgen in het speciale challenge-bericht op het 52 Weeks to Christmas blog. Meedoen kan nog t/m volgende week donderdag 1 september. Heb je vandaag al een kerstkaartje klaar? Dan kun je jouw kaartje linken als wekelijkse bijdrage aan onze jaarrond challenge bij het bericht van vandaag. Kijk gerust op het blog voor inspiratie van het gehele DT.

Gisteren heb ik alle 14 lades van mijn knutselkast leeggeruimd. Alles gesorteerd en op soort opgeborgen in nieuwe dozen van Ikea. Alle stempels in handen gehad en op 'sentiment' of thema met elastiek bij elkaar gebonden. Ik houd digitaal bij welke Marianne Design malletjes ik heb, zodra ik iets nieuws koop, zet ik ze meteen in een bestandje. Gisteren heb ik ook alle stempels erin gezet. Een behoorlijk klusje, maar wel blij mee. Ik heb weer overzicht! Inmiddels had ik een mandje vol spulletjes die ik wil verkopen, die heb ik gisteren op de foto gezet. Ik zal een tabblad aanmaken, zodat jullie kunnen zien over welke spulletjes het gaat. Rolf is druk in de weer met steigerhout, hij maakt 2 hele gave opbergkisten voor o.a. mijn knutselspullen en die tevens dienen als zitbanken....


Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

De Egel - Bingo (3e rijtje: bomen, jute, blauw, rondjes)

Try Stampin' On Tuesday - TSOT569




18 opmerkingen:

  1. Zo je bent heel goed bezig geweest met de hobbyspullen. 2 hele mooie kerstkaarten de eerst is mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie koele kaartjes Colien , de sneeuwman brengt wel verkoeling zo
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee leuke kaartjes erbij Colien ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk bij jullie heeft het gesneeuwd (: wat een mooie kaarten, de stempel van Lili of the Valley is echt een leukerd.
    Heerlijk he weer eens opruimen en sorteren...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaartjes met heel verschillende voorkantjes! Mooi gedaan. en wat goed dat je opgeruimd hebt, ik neem me dat ook voor na de vakantie dat te gaan doen. ik krijg een paar kasten erbij en dan wil ik gelijk gaan opruimen. Maar jij hebt al weer goed overzicht, goed hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes heb je gemaakt Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten, Colien! En soms is het heel lekker om al je spullen weer eens door je handen te laten gaan, zo weet je weer wat je hebt. En wat goed om het bij te houden welke stempels en mallen je hebt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn weer twee gave kerstkaarten geworden Colien. De eerste heel lief met dat leuke plaatje en de onderste is wat stoerder. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel. Lekker dat alles weer gesorteerd is, soms kom je dan van alles tegen dat je denkt..o ja, dat had ik ook nog.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love this use of the sketch, Colien! Lovely non-traditional Christmas colors and reminding me of many to-do holiday lists :-) Thank you for joining us at Try Stampin' On Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Colien, de eerste is mijn favorietje ! leuke kleuren voor de uitdaging,
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Colien, what a lovely Christmas card! A great interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch challenge!! Thank you for sharing your card and talent with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een verschillende kaartjes zijn het! Leuk, allebei. En dank je wel voor het meedoen bij de Egel!
    Je hebt flink huis gehouden, zo te lezen. Altijd leuk om weer even te weten wat je hebt!.
    En dat van MD, zal best een groot bestand zijn ;-) Hihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk bedankt voor het meedoen bij ons van de Egel.

      Verwijderen
  13. Beide super leuk !!!!
    Die bingokaart , top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a clever take on our sketch! I love the details, including the clip and stitching? on the left side. What a fun card. Thank you for joining us for this challenge at Try Stampin' on Tuesday and look forward to seeing you again soon!
    Anna, TSOT Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 toffe kaartje voor de winterblueschallenge!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart!
    Fijn dat je meedoet aan onze challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. twee leuke kaartjes heb je gemaakt. De bovenste vind ik zo leuk en prachtige boompjes heb je erbij gemaakt. Heerlijk als alles weer op orde is. Hier ben ik afgelopen winter mee bezig geweest e heb daar nog steeds profijt van. Al zet ik alles niet in een bestand. Geniet ervan. en wat fijn zo'n handy man. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de Egel uitdaging. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien