dinsdag 9 augustus 2022

Colien daagt Sarah uit #13.


Het is weer tijd voor een uitdaging met Sarah. Dit keer met diverse papiertjes en de Madelief, klaver en lieveheersbeestjes van Marianne Design met daarbij de 'opdracht' om een easelkaartje te maken. Dit was het pakketje wat ik Sarah stuurde:

Mijn kaartje bevat beide bloemen en 3 van de 4 beestjes. Ik voegde er de 'Van Harte' tekst aan toe en dit is het resultaat. Een vrolijk kaartje voor een jarige.

Benieuwd wat Sarah ervan gemaakt heeft? Ik wel, dus ik ga zo kijken!

Vandaag staat een motorrit op het programma. Eind van de ochtend gaan Rolf en ik rijden, zoeken een leuk terras om te lunchen en dan zijn we weer op tijd terug om Briep d'r oogje te druppelen. Ze doet het zó goed! En we hebben een logeerhond: Jitse is een paar dagen bij ons, Suus en Briep vinden het helemaal leuk. En wij ook ;)



5 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een leuke uitdagingen doen jullie toch!
    Tof pakketje stelde je samen...
    Leuke kaart werd het!
    Ben al benieuwd naar de volgende...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart die jij maakte is héél anders dan die Sarah maakte, maar ook zeker leuk!
    Jij gebruikte meer kleurtjes en meer dingen op de kaart, wat ook erg leuk is.
    Wat fijn toch dat de honden het zo goed doen, ik lees door je berichtjes heen hoe trots èn blij je bent!!🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Colien, bedankt voor de uitdaging en de tip om het nog te linken bij K en K. ( Ik was het even weer vergeten, maar aangepast op mijn blog ).
    Jouw kaart is veel groter, voller en meer kleur. Dat is ook leuk! Tof met de ' van Harte ' tekst. De klavers heb ik bewaard omdat ik ze wil gebruiken in de fotoboeken. Voor mij staat het symbool voor mijn 4 kinderen, als je nog eens wat klavers te veel gestanst hebt dan mag je ze altijd op sturen. 😉
    Bedankt voor je steeds verzorgde pakketjes 🙏🏼 Geniet van je vakantie met je dierbaren ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk zeg! En een mooie reminder voor K&K ;-)
    Wat fijn dat Briep het zo goed doet. En een logeerhond, gezellig. Wij hadden twee logeercavia's, morgen komt Jesse logeren en daarna nog twee keer in de komende weken en dan kirjgen we een logeerkonijn, hahhaha ... echt de zoete inval..

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien