vrijdag 12 augustus 2022

Enamel dots.

Bij CAS on Friday is de lopende challenge: Enemal dots. Die uitdaging combineerde ik met een leuke sketch en dat werd dit kaartje. Ik was van plan wat oudere papiertjes op te maken, maar dat is hier niet echt gelukt, haha. 

Gisteren was een fijne, relaxte dag. 's Morgens op het gemakje in de tuin gewerkt, aan de zijkant van ons huis is dan geen zon en 's middags binnen gefröbeld. Onder andere de reminders voor a.s. zondag en maandag gemaakt. Gisteravond een bodypump les meegedaan, op de sportschool was het ook flink warm, maar het was te doen. Zo meteen gaan Rolf en ik naar de Biesbosch, waar er een Canadese kano voor ons klaar ligt. De route die we gaan peddelen duurt ongeveer 4 uur, dus dan zijn we weer op tijd terug om Briep d'r oogje te druppelen.

Challenges;

CAS on Friday - Enamel dots.

Try Stampin' on Tuesday - TSOT567






7 opmerkingen:

  1. Heel leuk.
    Je schreef het al op mijn blog dat jij de sketch ook gebruikt had, ik was zeer benieuwd.
    Maar, echt waar, super leuk en zomers deze kaart.
    Alleen jammer dat het niet gelukt is om restjes op te maken hihi.
    Kano ze vandaag. Op het water is het heerlijk met deze temperatuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk cas kaartje, de enamel dots zorgen perfect voor het speelse effect in deze layout. Geniet van je vakantiedagje, wel goed insmeren op het water met dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha.... nee zo kom je niet makkelijk van je oude papiertjes af. Deze sketch stond ook nog op mijn lijstje, maar niet gelukt helaas. Het is een leuke kaart en zeker CAS! Ik zag foto's van de tocht op FB. Was geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute - love the strategic placement of the dots. Thanks for sharing with us at TSOT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cute card. Love the fun color palette and the dots. Thank you for joining us for this challenge at Try Stampin' on Tuesday and look forward to seeing you again soon!
    Anna, TSOT Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Simply sweet! Thank you for joining our Challenge 567 at Try Stampin on Tuesday this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien