vrijdag 5 augustus 2022

Happy BEEday.

Deze vakantie heb ik minimaal knutselspullen bij me. Alleen een tasje met een snijmat, een etui met schaar, mesje, lijm, dubbelzijdig tape en een fineliner. En het 'Honingzoet'-pakket van Bella Lulu, waar je hier weer een kaartje mee ziet. Ik maakte het gisteren in een kwartiertje, zo handig dat het papier en de plaatjes op elkaar zijn afgestemd. Een leuke sketch erbij gezocht et voilà... 

Gisteren weer een stukje gefietst, een bessentuin bezocht, wat gelezen, spelletje gedaan, gewandeld met de honden, heerlijk uit eten geweest en wat gefröbeld. Het is echt genieten hier, mede door het weer én ook doordat de honden het prima doen. 

Challenges;

AAA Birthday - Anything birthday goes


Freshly Made Sketches
- FMS547



3 opmerkingen:

  1. Wat een opvallende kleurtjes.
    Heel mooi.
    De sketch had ik ook gezien, wil ik eigenlijk ook nog gebruiken, maar het is steeds zulk mooi weer, ik weet niet of ik eraan toe kom. Ik ben druk met vakantie vieren🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How adorable is that chubby little bee! Great paper choices too. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief! Bedankt voor het meespelen bij AAA Birthday Cards Challenges

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien