zaterdag 27 augustus 2022

Herfstige vierkantjes.

Na de zomerse kaartjes van afgelopen week is het vandaag weer tijd voor een herfstkaartje. Deze maakte ik vorige week als voorbeeldje voor het fröbelavondje met Nelly en Daniëlle. Zij maakten het met plezier na. Ik had een bakje vol blaadjes en paddenstoeltjes gestanst, keuze genoeg. Daardoor werden het uiteindelijk toch 3 heel verschillende kaartjes.

Vandaag ga ik weer een dagje naar een festival: samen met Saskia ga ik naar Nirwana in Lierop. Lekker genieten van diverse bands, zoals Mando Diao, Supergrass, Sloper, Son Mieux en Goldband. Gelukkig is het niet meer zo heet en als de voorspellingen kloppen, blijft het nog droog ook, yes!

Challenge;

Sketch 'N Scrap - sketch augustus


5 opmerkingen:

  1. Een heel leuke kaart, ik voel de verkoeling al

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, superleuk! Wat zijn ze toch mooi, de herfstbladeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really beautiful autumn card! Thanks for joining us at Scrap N Sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous Fall card! I love it! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien