dinsdag 23 augustus 2022

Swimming fun #1

Vorige week kreeg ik van Daniëlle een velletje met de leuke 'Swimming fun' afdrukjes van Studio Light. Die heb ik meteen ingekleurd met alcoholmarkers en uitgeknipt. Gisteren maakte ik er 4 kaartjes mee. Vandaag zie de eerste. 


De papiertjes (en ook het tekstje Congratulations) komen uit het 'Everything is fine where there is Sunshine'- blok van Craft Sensations. Alweer een leuk blok van de Action....

Vanmiddag ga ik naar Breda, er staat weer een fröbeldate met Els gepland. Ik neem de nieuwe materialen van Marianne mee en we zien wel wat we ervan gaan maken :)

Challenge;

Paper Craft Crew - PCC485



3 opmerkingen:

  1. O, die is leuk dat nijlpaardje! Schatje! Erg leuke kleuren heb je gebruikt! Altijd leuk zulke post 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf kaartje! Mooie sketch heb je gevonden. Mijn nijlpaardje had geen tijd vandaag om te zwemmen, Hij was jarig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blokken van Action zijn ideaal, helemaal in de vakantie.
    Wat een leuke afdrukjes kreeg je. Zo leuk om ze meteen te kleuren en als je dan toch bezig bent ook maar knippen.
    Deze eerste kaart ziet er al heel leuk uit.
    Pittige sketch, ik bedoel het kan gauw te druk worden, maar dat vind ik bij jou kaart niet het geval.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien